/ Forside / Interesser / Fritid / Foto / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Foto
#NavnPoint
dova 15981
Klaudi 7333
refi 7267
o.v.n. 6442
IBM760 5420
severino 3705
emesen 3101
bentjuul 3076
Teil 3020
10  Nordsted1 2955
Hurra for KAMERAHUSET
Fra : AMI


Dato : 08-02-02 23:28

Nej, jeg har ingen personlige tilknytninger, men de har lige repareret mit
videokamera - gratis - igen selv om der var gået mere end 3 måneders fristen
for reklamation på en reparation ( til 4.000 kr ) Jeg havde intet bevis på
at fejlen havde været der hele tiden - hvad den altså havde - , men de
ordnede det hele på 3 dage - med et smil og "Fortsat god dag" .!
Det er en meget sjælden god service "

Mvh

Bo K



 
 
Karsten Olesen (08-02-2002)
Kommentar
Fra : Karsten Olesen


Dato : 08-02-02 23:50


"AMI" <isl42271@REMOVEworldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:a41je6$2tkv$1@news.cybercity.dk...
> Nej, jeg har ingen personlige tilknytninger, men de har lige repareret mit
> videokamera - gratis - igen selv om der var gået mere end 3 måneders
fristen
> for reklamation på en reparation ( til 4.000 kr ) Jeg havde intet bevis

> at fejlen havde været der hele tiden - hvad den altså havde - , men de
> ordnede det hele på 3 dage - med et smil og "Fortsat god dag" .!
> Det er en meget sjælden god service "
*********

Det bedste er, at selvom den for dig var over garantien med ca. 3 måneder
så har de måske stadig 7 måneder hos deres leverandør...så servicen
har ikke kostet din forhandler noget, og så bør man også være flink !

MVH




AMI (09-02-2002)
Kommentar
Fra : AMI


Dato : 09-02-02 00:13

> Det bedste er, at selvom den for dig var over garantien med ca. 3 måneder
> så har de måske stadig 7 måneder hos deres leverandør...så servicen
> har ikke kostet din forhandler noget, og så bør man også være flink !

Hej Karsten,

Altså det er ikke noget ,der er værd at bavle videre om, men jeg vil lige
fortælle, at der var tale om en reparation af et kamera, der var købt på
Tenerife for flere år siden, og altså ikke om en leverandørgaranti.
At det var købt i udlandet har vel ikke meget med denne sag at gøre: Jeg fik
et tilbud på at få vurderet en reparation på et totalt "dødt"
JVC-digitalvideokamera hos KAMERAHUSET for kr. 450,- ( Ca. det halve af
hvad andre ville have ) og jeg accepterede den samlede reparationspris på
kr. 4.000 fordi det alligevel er langt billigere end at købe et nyt
tilsvarende kamera. Og de gav mig i den anledning en
reparationsreklamationsfrist på 3 måneder. Det var den frist, der var
overskredet, da jeg opdagede den fejl. som givetvis havde været der straks
efter reparationen, men som jeg ikke havde opdaget og bestemt ikke kunne
bevise.

Og her kommer mit lille private HURRA, fordi jeg så ofte har været ude for
paragrafryttere, som afviste ethvert ansvar kun på grund af formelle
forhold, som enhver kunne se var ude i hampen, men altså ikke her.

Det virker mistænkeligt her i gruppen at fremhæve en kommerciel leverandør,
men jeg vil fremhæve, at jeg er 100 % priva tog uden interesser i
forretningen, men jeg vil gerne dele med gruppen, at jeg i KAMERAHUSET fik
både den billigste pris ( det var på et Canon G-1 ) OG den bedste service
på et kamera købt i udlandet.

Stik den !

Mvh

Bo K



Karsten Olesen (09-02-2002)
Kommentar
Fra : Karsten Olesen


Dato : 09-02-02 09:22


"AMI" <isl42271@REMOVEworldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:a41m12$o7$1@news.cybercity.dk...
> > Det bedste er, at selvom den for dig var over garantien med ca. 3
måneder
> > så har de måske stadig 7 måneder hos deres leverandør...så servicen
> > har ikke kostet din forhandler noget, og så bør man også være flink !
>
> Hej Karsten,
>
> Altså det er ikke noget ,der er værd at bavle videre om, men jeg vil lige
> fortælle, at der var tale om en reparation af et kamera, der var købt på
> Tenerife for flere år siden, og altså ikke om en leverandørgaranti.
******
Hvis jeg havde fulgt tråden, som åbenbart har været en længere affære,
siden du har bavlet en del, så havde jeg nok set der stod "købt på
Tenerife"..
******

> Og her kommer mit lille private HURRA, fordi jeg så ofte har været ude for
> paragrafryttere, som afviste ethvert ansvar kun på grund af formelle
> forhold, som enhver kunne se var ude i hampen, men altså ikke her.
***********
En garanti er nu en garanti, resten ryger i kagekassen..
***********
> Det virker mistænkeligt her i gruppen at fremhæve en kommerciel
leverandør,
> men jeg vil fremhæve, at jeg er 100 % priva tog uden interesser i
> forretningen, men jeg vil gerne dele med gruppen, at jeg i KAMERAHUSET fik
> både den billigste pris ( det var på et Canon G-1 ) OG den bedste service
> på et kamera købt i udlandet.
>
> Stik den !
*************
Måske man skulle smide sine defekte apparater, hvis man havde nogle,
til kamerahuset og medbringe denne mail.....forskelsbehandling
er vel ikke noget man dyrker åbenlyst...


MVH




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408622
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste