"AMI" <isl42271@REMOVEworldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:a41m12$o7$1@news.cybercity.dk...
> > Det bedste er, at selvom den for dig var over garantien med ca. 3
måneder
> > så har de måske stadig 7 måneder hos deres leverandør...så servicen
> > har ikke kostet din forhandler noget, og så bør man også være flink !
>
> Hej Karsten,
>
> Altså det er ikke noget ,der er værd at bavle videre om, men jeg vil lige
> fortælle, at der var tale om en reparation af et kamera, der var købt på
> Tenerife for flere år siden, og altså ikke om en leverandørgaranti.
******
Hvis jeg havde fulgt tråden, som åbenbart har været en længere affære,
siden du har bavlet en del, så havde jeg nok set der stod "købt på
Tenerife"..
******
> Og her kommer mit lille private HURRA, fordi jeg så ofte har været ude for
> paragrafryttere, som afviste ethvert ansvar kun på grund af formelle
> forhold, som enhver kunne se var ude i hampen, men altså ikke her.
***********
En garanti er nu en garanti, resten ryger i kagekassen..
***********
> Det virker mistænkeligt her i gruppen at fremhæve en kommerciel
leverandør,
> men jeg vil fremhæve, at jeg er 100 % priva tog uden interesser i
> forretningen, men jeg vil gerne dele med gruppen, at jeg i KAMERAHUSET fik
> både den billigste pris ( det var på et Canon G-1 ) OG den bedste service
> på et kamera købt i udlandet.
>
> Stik den !
*************
Måske man skulle smide sine defekte apparater, hvis man havde nogle,
til kamerahuset og medbringe denne mail.....forskelsbehandling
er vel ikke noget man dyrker åbenlyst...
MVH