Mærkeligt opkald
Fra : Torben F@rum

Dato : 20-01-01 23:39

Hej NG

Jeg har idag modtager 2 opkald på min mobil fra 2 forskelllige for mig
ukendte nummre

De ser for mig noget underlige ud, er der nogen der kan give en forklaring ?

90 53 27 ** ** **
90 53 55 ** ** **
Jeg har skjult de sidste 6 cifre.
Hvad er 90 53 ? 27 kunne vel være et mobilnummer og 55 fastnet ?

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Dan Mortensen

Dato : 20-01-01 23:49

"Torben F@rum" <farum@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg har idag modtager 2 opkald på min mobil fra 2 forskelllige for mig
> ukendte nummre
>
> De ser for mig noget underlige ud, er der nogen der kan give en forklaring
?

Jeg ved det ikke men hva' med et udenlansk opkald fra Tyrkiet ? De har
retnings kode 90

-Dan

Fra : Torben F@rum

Dato : 21-01-01 11:06

Dan Mortensen skrev i meddelelsen ...

>Jeg ved det ikke men hva' med et udenlansk opkald fra Tyrkiet ? De har
>retnings kode 90
>
>-Dan

Ligesom +45 for danmark ?
Jeg tvivler, måske skal jeg ringe til mit teleselskab imorgen for at få et
svar ?

Torben

Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-01-01 13:31

"Torben F@rum" <farum@city.dk> skrev i en meddelelse news:94eccj$1vet$1@news.cybercity.dk...

> Ligesom +45 for danmark ?
> Jeg tvivler, måske skal jeg ringe til mit teleselskab imorgen for at få et
> svar ?

Det lyder da meget sandsynligt. Det er nok nogle tyrkere der prøver at ringe til deres "nydanske"
familiemedlemmer og så har tastet_forkert / forkert_nummer_nedskrevet.

Claus

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 22-01-01 13:05

Det kan være fra en dansk telefonboks... hvis du skal ringe til en boks,
skal du betale en bondegård i minuttet....
/Keld