WAP på 6210
Fra : Morten Sandager

Dato : 19-01-01 18:16

Jeg har et lidt pudsigt problem. Når jeg vil koble på WAP (TDM) vil
den aldrig etablere forbindelse første gang jeg prøver.
Jeg afslutter og prøver igen og så virker det fint. Dette slår aldrig
fejl.
Nogen der har oplevet noget lignende, og eventuelt kan forklare, hvad
der er galt.
SW 3.01

Morten

Fra : Erik Einum

Dato : 19-01-01 23:54

Morten Sandager <mosa@mail.dk> skrev
> [...]
> den aldrig etablere forbindelse første gang jeg prøver.
> Jeg afslutter og prøver igen og så virker det fint. Dette slår aldrig

Nå, noen _få_ ganger kan den faktisk klare det på første forsøk.

> Nogen der har oplevet noget lignende,

Å ja da, med Telenor (Norge).

> og eventuelt kan forklare, hvad der er galt.

Det er nok SW på tlf sin feil. Men tøm buffer før du logger på, en
WAP-side er likevel så liten å laste ned.

> SW 3.01

Å ja da, jeg også.

///Mvh. EE