web server
Fra : Rar Morfar

Dato : 08-02-02 14:42

Hej

Jeg har fast IP og kunne godt tænke mig at sætte en webserver op!

Er der en der ved en masse om det som gider kontakte mig på icq 111048873

På forhånd mange tak

Rune

Fra : kim.magnusson@mail.d~

Dato : 04-04-02 20:39

Rar Morfar <runwest@post6.tele.dk> skrev:
> [...]
>
> På forhånd mange tak
>
> Rune
>
> Jeg bruger selv WinXP's egen webserver, og det virker upåklageligt.
Det er ret let at sætte den op. Den er vist også i Win2K.

Fra : Kim Olsen

Dato : 08-04-02 22:35

Der er bare et problem med WinXP's egen webserver
og det er at det er forbandet nemt at hacke sig ind på
pga. at der er så mange bagveje der ind,
men okay det virker da.....

Mvh ZoniX@c.dk