Download mere end 2 filer
Fra : Lars P

Dato : 08-02-02 13:39

Hvordan kan man indstille IE5.5 til at kunne downloade fere end 2 filer
afgangen ???????

Haster.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-02-02 14:04

Fri, 08 Feb 2002 13:38:36 +0100, skrev Lars P
<lars@palmXXremoveXXelund.com>:

>Hvordan kan man indstille IE5.5 til at kunne downloade fere end 2 filer
>afgangen ???????

>Haster.

Så kunne du have kigget tilbage i gruppen eller brugt google.

<http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=download+mere+end+2+filer+IE>

Man får svar når nogen, der kan, har tid og lyst til at svare.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Børgesen

Dato : 08-02-02 15:24

> [...]

Ja, dette løser godt nok problemet - men kun fsv. når IE selv åbner
download-vinduet. Hvis vælger "Højreklik - gem destination" er du stadig
begrænset til 2 downloads ad gangen.

Nogen der har knækket den?

Fra : Madsen

Dato : 08-02-02 16:25

Børgesen skrev:

> Ja, dette løser godt nok problemet - men kun fsv. når IE selv
> åbner download-vinduet. Hvis vælger "Højreklik - gem
> destination" er du stadig begrænset til 2 downloads ad gangen.
>
> Nogen der har knækket den?

Sådan virker det ikke her. Jeg kan downloade det antal filer jeg
har bestemt i regdatabasen uanset om jeg højreklikker, eller hvad
jeg gør. Du skal dog også være opmærksom på at visse servere ikke
tillader mere end 2 eller 4 filer ad gangen og det kan du ikke
ændre på. (Noget med HTTP 1.0 og 1.1 standarden)

Der er forresten også en forklaring hos MS her:
<http://makeashorterlink.com/?L2091246>

Madsen.