"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message
news:3c63c6bb$0$89064$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Men de skal sende telefonen videre og så skal man vente en uge !!!
> > Det er jo helt uacceptabelt.
>
> Ja, det er jo helt vildt !!!
> Godt nok kan man sikkert låne en erstatningstelefon, men det er nok en
eller
> anden skod Ericsson A1018 som stort set kun kan bruges til at ringe med
!!!
> Så en HEL UGE hvor man skal undvære sit dyre legetøj og stor set KUN kan
> ringe og SMS'e til husbehov.
> Hvor er menneskerettighedsdomstolen når man har brug for den?
>
Hva er nu det for en plat kommentar ?
Jeg spørger pænt om der er nogle der ligger inde med oplysninger
om den fysiske placering af servicecenteret hvor de opdaterer software.
Og så skriver jeg i en bisætning at jeg synes det er for dårligt at det skal
tage en uge!
Det er 7*24 timer for en simpel opdatering, der måske typisk tager 10-15 min
inkl. alt.
> Er der noget der hedder mobilmani?
Er der noget der hedder
jeg-skal-svare-på-nyhedsindlæg-uden-at-have-noget-at-sige-mani.
> *Fischer
--
-----
J
-----