kunster + titel på nummer fra 24 Hours
Fra : Lars

Dato : 08-02-02 11:25

Hej alle!

Jeg håber i kan hjælpe mig med at finde frem til ovenstående ud fra mine
oplysninger.

Tv2 er i gang med at sende serien "24 timer", men i perioden op til premiere
aftenen, kørte de jo _mange_ "reklame" spots for denne serie, i en af dem
kunne man i baggrunden høre et rock ligende nummer, hvor omkvædet
formodentlig var "It´s just one f thoose days" - er der nogle som kender
dette nummer ud fra mine sparsomme oplysninger ?

På forhånd taaaaaaaaaaaak

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 08-02-02 12:24

Limp Bizkit - break stuff

Fra : nikolaj borg

Dato : 08-02-02 13:19

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Limp Bizkit - break stuff

featuring Mark Knopfler....

--
"Nikolaj taler ikke mere eller højere end andre, han har bare en evne til at
tale på de forkerte tidspunkter" - Henning D., Nikolajs matematiklærer i 10.

Fra : Emil Rune

Dato : 08-02-02 15:59

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> "Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote in message
>
> featuring Mark Knopfler....

Nu bliver jeg snart vanvittig, håber der er nogen der kan hjælpe: hvor er
det liiige jeg har hørt det der nummer med Mark Knoplfer der hedder Irish
Boy?.....

Fra : Spike

Dato : 09-02-02 14:05

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message

> Nu bliver jeg snart vanvittig, håber der er nogen der kan hjælpe: hvor er
> det liiige jeg har hørt det der nummer med Mark Knoplfer der hedder Irish
> Boy?.....

_duh_

--
Spike