Gratis webhoteller - oploder fejl
Fra : connie nielsen-

Dato : 08-02-02 10:02

Hej

Jeg vil bare spørge om der er nogle der ved hvad fejl 403 er
når man prøver at oploude.

Og så vil jeg spørge , hvis man henter billeder på sin computer i
c drevet, skal man så hyperlinke til computeren eller skal man
bare sætte dem ind ( jeg kopierer) , altså når man klikker på
billeder og går ned til egenskab for hyperlink.

Jeg prøver at lave en i frontPage med navigation og Tema.

VH Connie

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-02-02 12:00

403 = Access denied. Tal med din udbyder om du angiver rigtigt
password/brugernavn.

Importer alle billeder til dit Web før du linker til dem.

Fra : connie

Dato : 08-02-02 14:05

hej igen
Ok - Jeg vil lige spørge en gang til , hvor skal jeg linke til
(altså billederne) fra der hvor jeg henter billleder evt. min egen
computer, hvad hvis man kopier fra et websted der ligger som (kopi af
websted.) skal man så evt skrive kopi af web 19 fx.
Som du nok kan høre så har jeg ikke så meget forstand på det, så jeg
håber at du bærer over med mig.
Connie

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-02-02 18:30

"connie" <nicondoes@yahoo.dk> skrev...
> [...]
> websted.) skal man så evt skrive kopi af web 19 fx.
> Som du nok kan høre så har jeg ikke så meget forstand på det, så jeg

Hej Connie

Du skal gemme dem i et af de biblioteker i Frontpage, hvor din hjemmeside
også ligger (lav fx et bibliotek, der hedder billeder) - du skal ikke
hverken linke til dit c-drev (det kan andre mennesker jo ikke se på nettet,
og den vil give fejlmeddelelse) eller linke direkte til billeder på andres
hjemmesider.

Og hvis du har nogle billeder liggende på dit c-drev, som du gerne vil bruge
på din hjemmeside, så er det lettest at importere billederne først - det
gøres ved at klikke i "filer", "importer", og derefter finde billederne på
c, som så gemmes i den rigtige frontpage-mappe.

I øvrigt synes jeg, at du skal købe et af de dér billig-hæfter (om
Frontpage, selvfølgelig), som kan fås i kiosker og boghandlere mv., der står
faktisk mange nyttige ting for folk, som ikke er øvede endnu.

Mvh. Camilla