Cisco 677 web interface
Fra : KTW

Dato : 08-02-02 09:18

Kan nogen hjælpe mig, eller sige hvad jeg gør forkert...?

Jeg har et problem med at få forbindelse til Cisco 677's webinterface.
CBOS virker fint, og der kan jeg sagtens bruge kodeordet.
Men lige så snart jeg peger min browser ind på 192.168.1.1, kommer der
intet.

Opsætning:
1024/512 ADSL via Tiscali
Maskinerne er forbundet via en 5 ports switch (10/100)

Kim Trolle Wadum.

Fra : Darki

Dato : 08-02-02 10:28

"KTW" <ingen@spam.tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> CBOS virker fint, og der kan jeg sagtens bruge kodeordet.
> Men lige så snart jeg peger min browser ind på 192.168.1.1, kommer der

Har du evt. slået webinterfacet fra i routeren?

/Darki

Fra : KTW

Dato : 08-02-02 11:11

> Har du evt. slået webinterfacet fra i routeren?

Ja, jeg har kørt kommandoen "set web enable", og endda gemt med "write" tror
jeg. (Kan ikke lige huske/finde kommandoen, da jeg sidder på job nu

Fra : KTW

Dato : 08-02-02 14:00

Det jeg mente, var at jeg har prøvet at slå det til med "set web enable", og
har altså aldrig slået det fra.

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 08-02-02 17:55

"KTW" <ingen@spam.tak> wrote in

> Det jeg mente, var at jeg har prøvet at slå det til med "set web
> enable", og har altså aldrig slået det fra.

Derudover skal du også huske at connecte til den rigtige port. Du kan evt.
se hvad routeren er konfigureret til med "sh web".

Jeg kan råde dig til at lære bruge CBOS' CLI istedet. Webinterfacet er noget
rigtigt hø på 67x IMO.

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : KTW