Nyt sted for campister
Fra : Bjerregaard. amck.dk

Dato : 08-02-02 08:05

Der er oprettet et gratis forum for campister hvor der kan udveksles
erfaringer, køb og salg, gode pladser, værksteder, butikker og mange andre
ting. På at gå ind på www.igroups.dk under søgning, søger du på camping så
er du på rette vej. Siden er på Dansk, bare følg vejledningen.

Allan

Fra : Carsten Stage

Dato : 08-02-02 08:30

"Bjerregaard. amck.dk" wrote:

> Der er oprettet et gratis forum for campister hvor der kan udveksles
> erfaringer, køb og salg, gode pladser, værksteder, butikker og mange andre
> ting.

Allan, alt hvad du nævner har vi allerede her - bortset fra køb/slag
muligheden. Den gruppe er dog til debat i news:dk.admin hvor det er en
god idé at give sit besyv med, hvis man vil støtte oprettelse af en
camping køb/salg gruppe.

Hilsen,
--
Carsten Stage

http://home19.inet.tele.dk/cstage/camping/

Fra : Bjerregaard. amck.dk

Dato : 08-02-02 23:06

Hej Carsten

Du skriver at alt er allerede her, ja måske for de "sammenspiste" i
foreningerne som DCU, men det er da fint nok at andre gerne vil lave noget
anderledes uden at skal betale en masse penge for ingenting, det er min
umiddelbare holdning til det. Men jeg har selvfølgelig set lidt på din
hjemmeside, og du er jo selv inde på lidt af det samme, men her ligger nogle
gratis, og flere muligheder i Igroups, så derfor dette lille indlæg, for !
der er jo nok mange som mig selv, der føler sig "overlegent" behandlet ved
henvendelse til bl.a. DCU. Jeg vil ønske din en god sommer, vi ses måske
derude.

Med venlig hilsen
Allan Bjerregaard

tidligere DCU medlem

Fra : PHK

Dato : 08-02-02 09:44

> [...]
> ting. På at gå ind på www.igroups.dk under søgning, søger du på camping så
> er du på rette vej. Siden er på Dansk, bare følg vejledningen.

Usenet er en hel del mere effektivt end noget andet du kan finde på. Du
skulle hellere koncentrere dig om at reklamere for usenet, så vi kan få
nogle flere forum-brugere til at falde til patten her :)

--
_
|_|