Manual til Nokia5110 Software????
Fra : Brian

Dato : 18-01-01 17:29

Hejsa.

Findes der en "manual" til det software der ligger i en Nokia 5110??
Jeg har fået nyt software i, og har nu en ny menu der hedder "Net Monitor"
Hvad kan man læse ud af de informationer man får om nettet?
Kan man ikke finde en manual/hjemmeside hvor man kan læse om hvad de
tal/bogstaver betyder?

Det er en Nokia5110 med Version 5.30

Vh Brian.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-01 21:02

> Det er en Nokia5110 med Version 5.30

Ok,, det er den nyeste version.. Hvor har du fået opdateret den henne? Da
jeg engang fik opdateret min Nokia 3210,, fik jeg en gammel version,,, et
par versioner gammel..

Er det i Teleservice?

Jeg har nemlig Nokia 6210 med en gammel software,, og kunne godt tænke mig
den nyeste..

Så er spørgsmålet så, om der skal være en god grund til at få den opdateret
gratis,, eller om man kvit og frit kan få den opdateret i garanti perioden.

Ps.. Jeg kan desværre ikke svare på spørgsmålet om netmonitor..

Bjarke

Fra : Brian

Dato : 18-01-01 21:42

Hej Bjarke.

Jeg har fået opdateret min for 1½ stang vinerbrød, MEN det er også kun fordi
jeg selv arbejder et sted hvor vi bruger Telecom centeret meget
Jeg mener det koster, med mindre der er problemer med telefonen, og det er
indenfor garantien.

Mvh Brian.