Empire Earth
Fra : S B

Dato : 08-02-02 02:21

Hvorfor hakker mit spil konsatnt, også selv om jeg sætter det til laveste
preformence, alle andre spil kører fint, men grafikke, i det her bevæger
sig konstant i ryk

Grafikkortet har 32 mb, det burde da være nok

Søren

Fra : jaes@mail.dk

Dato : 08-02-02 20:39

"S B" <sfb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig konstant i ryk
>
> Grafikkortet har 32 mb, det burde da være nok

Jeg tror bare spillet er ekstremt krævende.
Det hakker også på min computer (Duron 750, Geforce 2 mx, 256 mb ram), på en
af de laveste grafikindstilninger.

Mvh.
Jannik

Fra : S B

Dato : 09-02-02 01:01

<jaes@mail.dk> wrote in

> [...]
> Det hakker også på min computer (Duron 750, Geforce 2 mx, 256 mb ram),
> på en af de laveste grafikindstilninger.

Jeg har en 1000 Mhz 512 ram, 32 gb grafikkort
Så kan da godt være man bare skal stoppe et ned i kassen til den dag man
får en ny og større pc

Søren.