Ny mobil??
Fra : Mikkel Peterson

Dato : 08-02-02 02:11

http://www.aloisson.com/prodfre.html

BEMÆRK!!
Der bliver tillagt 10% i kommision!! (til mig!)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-02-02 07:08

Mikkel Peterson skrev:

>http://www.xxx.yyy/zzz.html

>BEMÆRK!!
>Der bliver tillagt 10% i kommision!! (til mig!)

BEMÆRK!!
Hvis du vil købe/sælge/bytte/leje noget, kan du skrive en note om
det i dk.marked.*.

Indlæg om køb/salg/bytte/leje er ikke populære i de almindelige
grupper fordi de er beregnet til diskussion. Hvis du vil læse
mere om hvad de enkelte grupper er beregnet til, eller måske bare
om god tone på nettet, så kik på http://usenet.dk/.

--
Bertel
http://lundhansen.dk/bertel/

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-02-02 10:07

"Mikkel Peterson" <mjp__@hotmail.com> wrote in message
> http://www.aloisson.com/prodfre.html
>
> BEMÆRK!!
> Der bliver tillagt 10% i kommision!! (til mig!)

wow noget gammelt skrammel og rimeligt bøsseagtigt

Fra : Anders Berg

Dato : 08-02-02 14:19

> wow noget gammelt skrammel og rimeligt bøsseagtigt

Ja fy for satan!!! Man må da gå udfra du har skrevet forkert. Skal man
ikke have penge for at modtage det skrammel????

Men okay, hvis ikke så kan dine 10% ikke være meget. 10% af en telefon
til 300 kr = 30 kr.

For de kan da ikke koste mere de klamme telefoner.