-A-
Fra : FF

Dato : 17-01-01 23:00

det er længe siden det holdt op med at virke, men det er stadigvæk TOTALT
flabet at anonym sms med mobilix ikke hvirker mere (-A- i starten af
beskeden)

Fra : +* Trinity *+

Dato : 18-01-01 10:14

måske, men du kan jo bare sende dem fra nettet, så er der jo heller ikke
nogen der kan se hvem de er fra =

Dj Koch / Trinity
ICQ: 21024743
koch@hansen.dk

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 18-01-01 13:20

Er der nogen der kan forklare at jeg fik en regning på 64 kr på en måned,
hvor den plejer at være på 200-300 kr??
Jeg brugte den der *#746025625# kode

Fra : Erik Einum

Dato : 19-01-01 02:12

[SFS]Razzia <razzia@funz.dk> skrev
> Er der nogen der kan forklare at jeg fik en regning på 64 kr på en
> måned, hvor den plejer at være på 200-300 kr??
> Jeg brugte den der *#746025625# kode

Du har vel ringt mindre enn normalt da!!

*#746025625# (*#SIM0CLOCK#) er _kun_ en kode for å sjekke om SIM-kortet
støtter SIM Clock Stop, en strømsparefunskjon som gjør at kortet kan gå i
dvale.

///Mvh. EE