Hjælp til RTCW???
Fra : Tina

Dato : 07-02-02 22:59

Hejsa NG

Jeg er nået til banen the crypt mission 2. Jeg er kommet ned i et rum, hvor
der er en masse forhindringer i nogle forskellige rum. Der er kontakter inde
i alle rummende, den ene rum er der en træplade der svinger ned, det næste
svinger der knive ud til siden hvis man træder på et bestemt sted på gulvet,
det sidste rum bliver man most hvis man ikke skynder sig ud, da væggende
presser sig sammen.
Jeg har været inde i alle rum og trykke de kontakter ned. Men ehhh, jeg kan
ikke rigtig komme ud nogle steder syntes jeg. Der er en dør når jeg kommer
tilbage, men jeg kan ikke få den åbnet den er låst.

Hvad gør jeg her???? Er helt på bar bund???

Mvh.
Tina
tinaw@linuxnet.dl

Fra : Bent Sørensen

Dato : 07-02-02 23:47

Hej,

> [...]
> tilbage, men jeg kan ikke få den åbnet den er låst.
>
> Hvad gør jeg her???? Er helt på bar bund???

Stil dig ud på platformen i midten efter at alle kontakter er aktiveret.
Den hæver dig op på næste etage.

-Bent

Fra : Cleaner

Dato : 07-02-02 23:56

On Thu, 7 Feb 2002 22:58:56 +0100, "Tina" <tinaw@linuxnet.dk> wrote:

> [...]
>tilbage, men jeg kan ikke få den åbnet den er låst.
>
>Hvad gør jeg her???? Er helt på bar bund???

Hej

Du skal springe op på stolpen i midten af rummet (den er firkantet),
når du har trykket på alle knapper bevæger den sig opad....

Cleaner

Fra : Gjøl

Dato : 08-02-02 08:24

"Cleaner" <cleanerm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Du skal springe op på stolpen i midten af rummet (den er firkantet),
> når du har trykket på alle knapper bevæger den sig opad....

Til endnu et par lede af disse genfærd som er næsten umulige at få slået helt
ihjel, lidt sjovere når man er færdig med dem.

Fra : Poul Christensen

Dato : 10-02-02 21:34

> Til endnu et par lede af disse genfærd som er næsten umulige at få slået
helt
> ihjel, lidt sjovere når man er færdig med dem.

Vent bare - det blivet _meget_ værre.......

Hilsen Heinrich