hvad er den størst mulige fil str.
Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 07-02-02 22:47

hvad er den størst mulige filstørrelse at sende via TDC adsl

min er pt sat til at dele filer der er størrer end 200kb

men hvad er den max str. som kan sendes uden at den skal deles ???

johnny

--

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Da jeg blev født fik jeg valget mellem at

Fra : Morten Birkelund

Dato : 07-02-02 22:54

"*** J o h n n y ***" <NOSPAMlowlife@sol.dk> wrote in message
> hvad er den størst mulige filstørrelse at sende via TDC adsl
> min er pt sat til at dele filer der er størrer end 200kb
> men hvad er den max str. som kan sendes uden at den skal deles ???

Hvis du snakker mail skal du ikke gå over 5 MB pr fil, da mailservere
normalt afviser mails der fylder over 10 MB i mailformat.

Dog vil jeg anbefale dig at så vidt muligt at sende dine filer via FTP eller
uploade dem til en hjemmeside og få folk til at downloade derfra.

--
Morten

Fra : Jesper Skriver

Dato : 07-02-02 22:54

On Thu, 7 Feb 2002 22:47:04 +0100, *** J o h n n y *** wrote:

> hvad er den størst mulige filstørrelse at sende via TDC adsl
>
> min er pt sat til at dele filer der er størrer end 200kb
>
> men hvad er den max str. som kan sendes uden at den skal deles ???

Det er udelukkende din applikation som sætter den begrænsning,
ADSL linien er 100% ligeglad.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-02-02 00:06

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> skrev i en meddelelse

> Det er udelukkende din applikation som sætter den begrænsning,
> ADSL linien er 100% ligeglad.

Det er newsserveren vist ikke ?
Er det ikke 256 kb som største fil inden deling?

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 08-02-02 11:02

On Fri, 8 Feb 2002 00:05:31 +0100, Finn Jensen wrote:

> "Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> skrev i en meddelelse

> Det er newsserveren vist ikke ?
> Er det ikke 256 kb som største fil inden deling?

Det er muligt - men det har ikke noget med ADSL linien at gøre,
som var hvad der blev spurgt om.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Morten Birkelund

Dato : 08-02-02 11:20

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> wrote in message

> Det er muligt - men det har ikke noget med ADSL linien at gøre,
> som var hvad der blev spurgt om.

Nææ så som privat bruger må der være

hastighed på linjen * tid man har den = størst mulige fil man kan overføre

Dette er selvfølgelig regnet ud, uden at tage højde for nedetid og tab via
ATM protokollen.

--
Morten