Ingen FTP i IE 6.0?
Fra : ottesen

Dato : 07-02-02 21:55

Hej!
Jeg har knas med at tilgå FTP sider gennem Internet Explorer 6.0. Jeg får
bare en: "Page cannot be displayed. Det er muligvis bare et spørgsmål om
opsætningen men jeg kan simpelthen ikke finde noget forkert. Jeg bruger
win98 2. edition og min forbindelse er en ADSL TDC Netexpress 512/128. Jeg
kan godt få adgang via DOS el. CuteFTP men det er i visse tilfælde for
omstændigt. Er der nogen der kan hjælpe?

MVH
Ottesen

Fra : Madsen

Dato : 08-02-02 00:59

ottesen skrev:

> [...]
> Jeg kan godt få adgang via DOS el. CuteFTP men det er i visse
> tilfælde for omstændigt. Er der nogen der kan hjælpe?

Har du været inde i Kontrolpanel > Internetindstillinger >
Avanceret > Flueben ved 'Brug passiv FTP...' ?
Hvis der allerede er flueben i det felt, så prøv at fjerne det og
se om det skulle ske at hjælpe. Hvis ikke så installer Cute-FTP,
WS_FTP, eller noget i den stil, og brug den i stedet for IE.

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 08-02-02 09:09

Hvis det kommer så vidt at du ønsker at benytte et godt gratis FTP-program
kan jeg kun anbefale AceFTP. Så kan CuteFTP godt gå hjem og lægge sig...
www.aceftp.com

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 08-02-02 16:15

Martin K skrev:

> Hvis det kommer så vidt at du ønsker at benytte et godt gratis
> FTP-program kan jeg kun anbefale AceFTP. Så kan CuteFTP godt
> gå hjem og lægge sig... www.aceftp.com

Jeg har altid brugt WS_FTP Pro. Den kan alt hvad jeg har brug for,
og mere til. Faktisk kunne jeg fint klare mig med FTP-funktionen i
Dreamweaver hvis det skulle være.

Madsen.

Fra : ottesen

Dato : 08-02-02 10:39

> Har du været inde i Kontrolpanel > Internetindstillinger >
> Avanceret > Flueben ved 'Brug passiv FTP...' ?

Jeg kan ikke finde denne indstilling..Jeg bruger som sagt Win98 og IE 6.0 -
ved ikke om det er derfor...

MVH
Ottesen

Fra : Madsen

Dato : 08-02-02 16:14

ottesen skrev:

[Flueben ved 'Brug passiv FTP...']
> Jeg kan ikke finde denne indstilling..Jeg bruger som sagt
> Win98 og IE 6.0 - ved ikke om det er derfor...

Jeg ved ikke om den ikke findes i Win98. Jeg kører IE6 på Win2000
og WinXP og her har jeg indstillingen på begge.

Madsen.