Hvem har lavet denne sang ?????
Fra : Martin

Dato : 07-02-02 21:08

Hej folkens...

Jeg har fået en sang på hjernen.... Den har et omkvæd der lyder noget i den
retning "hey there you with the sad face come home to my place" sangen er
nok fra 80'erne Jeg tror den var med i den første Crocodile Dundee film..

er der nogen der har et forslag til hvem der har lavet den ???????

Martin

Fra : Jan Holm

Dato : 07-02-02 21:31

mental as anything - live it up

Mvh Jan Holm

Fra : Janne

Dato : 07-02-02 21:38

"Martin" <hale@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nok fra 80'erne Jeg tror den var med i den første Crocodile Dundee film..

Hej.
Det er Mental As Anything m. "Live It Up". En rigtig go' popsang som også
ryger på min hjerne ind i mellem

/Janne

Fra : Wertigo

Dato : 07-02-02 22:08

Martin <hale@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c62ddf3$0$216$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> nok fra 80'erne Jeg tror den var med i den første Crocodile Dundee film..
>
> er der nogen der har et forslag til hvem der har lavet den ???????

Jeg indtastede en del af den tekst, du skrev, i Google - 2 sekunder efter
havde jeg dette:

Live It Up
By Mental As Anything
Album: Fundamental As Anything