Riget på [DVD] i Canada i næste måned?
Fra : Ole Kofoed

Dato : 07-02-02 21:02

På både A&B Sound og DVD Box-Office har de en "The Kingdom" til
forudbestilling. Det er en dobbelt DVD udgivelse sendt på gaden af et
kanadisk firma med navnet Behaviour/Malofilm.

Det kan da kun være Riget der er på vej

Mvh.

Ole

Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 07-02-02 21:23

vil da lige sige at den har Axel music i kbh da haft i et stykke tid.. vist
nok en region 4 hvis jeg ikke husker helt forkert. faktisk både 1 + 2..

/skjoldan

Fra : Ole Kofoed

Dato : 07-02-02 21:44

"Jonas Skjoldan" <dsl4769@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> vil da lige sige at den har Axel music i kbh da haft i et stykke tid..
vist
> nok en region 4 hvis jeg ikke husker helt forkert. faktisk både 1 +
2..

Kender den godt, det er en regionsfri udgivelse fra asien, og kan i
øvrigt også købes hos DVDoo. Men jeg har valgt den fra da det ikke er
det bedste jeg har hørt om den. Nu håber jeg den nye R1 er i top.

Mvh.

Ole

Fra : jrb

Dato : 08-02-02 09:34

Er den med engelske undertekster?
/jrb

Fra : Wolfgang

Dato : 08-02-02 13:06

"jrb" <jesper*@mafia.dk> wrote in message

> Er den med engelske undertekster?

Ja. Kinesiske og engelske.

/w

Fra : Wolfgang

Dato : 08-02-02 13:11

"Jonas Skjoldan" <dsl4769@vip.cybercity.dk> wrote in message

> vil da lige sige at den har Axel music i kbh da haft i et stykke tid..
vist
> nok en region 4 hvis jeg ikke husker helt forkert. faktisk både 1 + 2..

Det er region 0 udgaverne. Jeg har dem selv, men kan kun anbefale dem til
ægte fans, da de begge er blandt de ringeste dvd produktioner, jeg
nogensinde har set.

På den anden side har en region 2 udgivelse længe været annonceret. Den
skulle være kommet d. 30 september 2001 - men kom som bekendt aldrig. Jeg
vil holde en region 1 udgivelse i hånden før jeg tror på den.

/w

Fra : Ole Kofoed

Dato : 10-02-02 00:04

"Wolfgang" <wolfgang@nowhere.nonet> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg
> vil holde en region 1 udgivelse i hånden før jeg tror på den.

Det lader til det er et firma der hedder "Seville" der udgiver den i
Canada, desværre får man indtrykket, at de hører ikke til blandt de
bedste udgivere hvis man søger på Google Groups.

De første er lagt på auktion på ebay:
http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1512325096

Mvh.

Ole