FTP Server Gennem Router...
Fra : Kasper Kirkegaard

Dato : 07-02-02 21:10

Jeg har sat en ftp op på min ene computer.
Dette har jeg gjort ved at aktivere den "Prædefinerede NAPT servere" FTP,
som henviser til min Lan Ip... Det virker helt fint.

Nu skal jeg ha sat en computer mere op som ftp...
Min router "setup menu" giver dog kun mulighed for at aktivere en
"Prædefineret NAPT server" FTP henvisning... Sagt på en anden måde. Jeg kan
kun henvise til en IP.

Det jeg så skal gøre for at få det til at vike, er at definere min egen NAPT
server under "Avanceret NAPT server konfiguration", men jeg kan ikke få det
til at virke...

Jeg henviser igen til min LAN IP
men hvilken protokol skal jeg vælge, og hvilke porte skal jeg henvise til...

Jeg har prøvet at dåne begge protokoller (TCP og UDP) samt port 20 og 21 på
samme tid, men det virker ikke