Problemer med at tilgå en XP maskine fra 9~
Fra : Morten Trab

Dato : 07-02-02 19:42

Hvad er det nu lige man skal skrive i reg-databasen, noget med
cleartextpasswords i win98, for at en 2000/XP vil godtage det password man
skrive til den???

Mvh. Morten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-02-02 21:58

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det nu lige man skal skrive i reg-databasen, noget med
> cleartextpasswords i win98, for at en 2000/XP vil godtage det password man
> skrive til den???
>
> Mvh. Morten

Jeg ved det ikke - men din W98 bruger skal være oprettet på Win W2K/XP
maskinen - evt uden password eller med samme password som på 98 maskinen -
så kommer Win98 maskinen på !

Så prøv at oprette din W98 bruger som brugernavn på W2K/XP maskinen....

Email: jan@jve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Morten Trab

Dato : 08-02-02 20:29

> [...]
> så kommer Win98 maskinen på !
>
> Så prøv at oprette din W98 bruger som brugernavn på W2K/XP maskinen....

Det er prøvet...Og jeg SKAL bruge det man skal skrive i reg-databasen...

Mvh. Morten