Antal forsøg med Sim koden ?
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-01-01 20:33

Er der nogen der ved hvor mange gange man kan prøve at indtaste sin Sim kode
?
Det er en Sagem MC 932 (en af dem fra Mobilix's Taletidskort), hvis det har
nogen betydning !
eg har nemlig prøvet den kode jeg fik at deres kundeservice, 2 gang. Hvor
den sagde at koden var forkert.... Så nu ved jeg ikke om den 3. gang låser
telefonen ?

--
Hilsen
Bjarke

Fra : JESPER

Dato : 17-01-01 09:55

Du skal lade mobilix's taletidskortet sede i telefonen ellers virker det
ikke , og du har kun 3 forsøg

JM