sengetisseri
Fra : Ghita

Dato : 07-02-02 18:08

Hej
Jeg skriver for min mor som har en neutraliseret persermis.
Faktisk har hun 2, men det er den ene som er problemet.
Amalie, som hun hedder, tisser "store tåre" i min mors seng
hver gang hun ser sit snit til det, og det er ved at være en
en utålelig situation da Amalie samtidig gerne vil sove i
sengen så min mor aldrig kan føle sig sikker.
Amalie er gennemchecket hos dyrlægen og fejler ikke noget
fysisk.
Nogle gode råd til at få det stoppet ?
Ghita

Fra : Camilla Baird

Dato : 08-02-02 09:40

Luk døren til soveværelset, så Amalie ikke kan komme derind - iaf ikke
uden opsyn.
mvh Camilla

Fra : Ghita

Dato : 11-02-02 22:28

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> skrev i en
> Luk døren til soveværelset, så Amalie ikke kan komme derind - iaf ikke
> uden opsyn.

ØV; Vi havde håbet at der evt er nogle dråber til formålet.
Ghita

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-02-02 01:31

det er der muligvis også men jeg kender dem ikke.
mvh camilla