A7M266-D > PSU 400 w / 460 w
Fra : Buceta

Dato : 07-02-02 17:56

Skal købe PSU til Dual MP 1800 på et Asus A7M266-D

Jeg læser at folk køber LianLi og Chieftec kabinetter, men jeg kan ikke
finde nogle danske forhandlere med +400 watts psu´er til salg.

Mvh

Marcus

Fra : Deaster

Dato : 07-02-02 20:46

www.bsmultimedia.dk

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : R. A. Nielsen.

Dato : 08-02-02 10:40

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev:

> www.bsmultimedia.dk

Korrekt, de har en 551W Enermax PSU som standard
er ret støjsvag...
Gør man som jeg, så er det pludselig ens Cuda IVdiske
der støjer
Se på min hjemmeside under PSU moding.

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
Meget billig og effektiv køling!

Fra : Bjørn Petersen

Dato : 09-02-02 15:33

> Jeg læser at folk køber LianLi og Chieftec kabinetter, men jeg kan ikke
> finde nogle danske forhandlere med +400 watts psu´er til salg.

Studiedata har begge dele!

Bjørn