Ahmm- Hvis i har tid ? www.12send.dk
Fra : VB dev

Dato : 17-01-01 00:50

Så vel jeg meget gerne have jeres ris/ros af domænet; www.12send.dk

evt. mail på lars@net-commerce.dk

Fra : Fisker

Dato : 17-01-01 01:06

> Så vel jeg meget gerne have jeres ris/ros af domænet; www.12send.dk

Hvad kan den, som ingen andre SMS-sider kan?

\Mandal

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 17-01-01 01:18

Jeg synes ikke den er nødvendig, da der allerede findes en ½ mio. sms
sendere i DK, nu kan jeg bare nævne et part stykker, smartsms.dk, asms.dk,
besked.dk, 123besked.dk, coolsms.dk.

Det ville være federe vist 12send.dk havde noget nyt som ingen andre
smssendere havde.

Man kunne lave en stor portal med alting samlet på et sted. Jeg tænker på
en blanding af asms.dk (multisms og egen opsætning af siden), mytime.dk
(kalender) og mobilix's wab portal...

Fra : +* Trinity *+

Dato : 17-01-01 08:42

Jeg kan ikke sende til min telefon
Jeg har Telmore som abonnement... men det burde jo virke alligevel
Mit nummer er : 29 72 ** **

Dj Koch / Trinity
ICQ: 21024743
koch@hansen.dk

Fra : +* Trinity *+

Dato : 17-01-01 08:58

Jeg må sige at jeg kan godt lide designet, som registreret bruger...
Det er godt at man kan oprette gruppesms'er, så man er fri for at indtaste
alle numrene...

Jeg kunne godt finde på at bruge denne sms-portal, ligeså snart fejlen med
"Telmore- 29 72 XX XX" (andre vides ikke), er blevet rettet

Dj Koch / Trinity
ICQ: 21024743
koch@hansen.dk

Fra : VB developer

Dato : 17-01-01 09:18

Tusind tak for jeres replies ;)

Telmore bliver rettet idag.

Faktisk vidste jeg ikke at de var der, men sådan er det jo når man begraver

sig i programmering, så mister man jo ofte forbindelsen til virkeligheden.

Vi har en idé som er så genial, at jeg desværre ikke vil røbe den her.

Ingen andre nogen steder jeg kender, har tænkt på denne idé.

Dog vil den kræve en 3 måneders udvikling, samt en 100.000,- kroners

investering, så lige nu jagter vi investorer til denne idé, samt t få nogle
besøgende på vores side.

Endnu en gang mange tak for ris'ene/ros'ene.

;) Lars@datahuset.dk

lars@net-commerce.dk

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 17-01-01 09:32

> Vi har en idé som er så genial, at jeg desværre ikke vil røbe den her.

Åårrh - gi' et lille tip. Ellers skulle du ikke have nævnt det!

> Ingen andre nogen steder jeg kender, har tænkt på denne idé.

Adressebog? Besked om levering?....

/Jørgen Hansen

Fra : VB developer

Dato : 17-01-01 12:28

Ahh ;)
Jeg skulle aldrig have nævnt det ;() Me and my big mouth.

Desværre ! min chef har lagt låg på !!

;) Lars

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 17-01-01 21:38

Siden er flot - men jeg vil ik bruge den pga leveringstiden..... coolsms.dk
brugte engang samme system som besked.dk - dog ik længere, desværre ..... så
p.t. er det kun besked.dk, speedytomato.dk og sonofon.dk jeg sender sms fra.
2 sidstenævnte gør endda sådan at ens eget mobilnr står som afsender, så
modtageren bare kan reply'e og så får man den. - Samt at de 3 services
sidder direkte på mobilnettet, og aflevere på få sekunder. Kun besked.dk
fortæller om den blev afleveret eller ej.

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Fischer

Dato : 17-01-01 09:29

> Så vel jeg meget gerne have jeres ris/ros af domænet; www.12send.dk
> evt. mail på lars@net-commerce.dk

Nydelig side.

Hvorfor er der kun plads til 130 tegn pr. besked?

Noget tyder på at meddelelserne sendes som mail, f.eks.
xxxxxxxx@note.sonofon.dk
Jeg sendte en besked for 15 minutter siden, og den er ikke nået frem endnu
Sonofon's Email->SMS er håbløs.

Der er vist ikke nogen der slår www.besked.dk når det gælder hastighed.
Skide irriterende at de har sat reklame i bunden!

(F)

Fra : Psyman

Dato : 17-01-01 11:59

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Sonofon's Email->SMS er håbløs.
>
> Der er vist ikke nogen der slår www.besked.dk når det gælder hastighed.
> Skide irriterende at de har sat reklame i bunden!

Har du prøvet at bruge ICQ's indbyggede sms-sender? Jeg har endnu ikke helt
regnet ud hvilke selskaber den kan sende til osv. men det er absolut den
hurtigste til at levere sms'er til min egen telefon (sonofon). Der går som
regel ½-5 sekunder fra afsendelse til modtagelse. Desuden kan man lave reply
til ICQ, som kommer frem efter ca 1 sek.

Fra : VB developer

Dato : 17-01-01 12:35

Har du links til noget information om dette ?

Fra : Psyman

Dato : 17-01-01 19:27

"VB_developer" <lars@net-commerce.dk> skrev i en meddelelse
> Har du links til noget information om dette ?

Det bedste jeg lige kan hoste op med er
http://www.icq.com/icq123/sendsmsmess.html

Fra : Fischer

Dato : 17-01-01 13:13

> Har du prøvet at bruge ICQ's indbyggede sms-sender?

Ja, det har jeg ......... lige nu.

Og den er også rigtig hurtig. Synd man ikke sidder ved en fast forbindelse
derhjemme, så kunne resten af ICQ-programmet sikkert også bruges til noget
fornuftigt.

(F)

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 17-01-01 18:40

> [...]
reply
> til ICQ, som kommer frem efter ca 1 sek.

Jeg har lige prøvet at sende en SMS til min 6210 fra ICQ.. Det tog 5-6
minutter før den ankom. En fed feature er dog at man får en
leveringsbekræftelse i ICQ. Lige som telefonen begyndte at ryste, dukkede
der en ICQ-besked op, der meddelte at SMS-beskeden nu var modtaget på
telefonen.

Der eneste der står omkring afsendelsen er, at afsendelsen af beskeden er
"powered by SMSME". Desuden står der også hvilket selskab man bruger.
(Sonofon i mit tilf.)

Min replies kommer bestemt heller ikke tilbage på 1 sek. Det tog ca. 3-4
minutter før de kom tilbage.

Jeg vil dog sige at min foretrukne SMS-sender stadig er www.besked.dk,
hvorefter ICQ med dens leveringsbekræftelse gør sig fortjent til
andenpladsen.

Det var mine 5 cents.

--
Jimmy Nielsen

Fra : VB developer

Dato : 17-01-01 12:34

de sidste 3 dage har vi teste alle større sms sites, simpelthen ved at
afsende en sms til vores telefoner, hvori texten vi skriver klokkeslet for
afsendelse.
ALLE sites havde lige lang ventetid.

www.besked.dk har vi oxo testet, og de var da huritgere en gang imellem.
Men de har helt sikkert oxo egen sms-gateway, ellers var jeg nu ikke
imponeret.

Jo! det fungerer via email-afsendelse xxx@sms.tdm.dk osv.

I forgårs var der store ventetider på sonofon.
I forgårs og igår var der store ventetider på teleDK.

jeg har sendt en nu fra besked.dk og den ligger i min telefon prompte, så
det tyder på de har egen gateway, og hvorfor skulle de da heller ikke have
det når de er et teleselskab.

Jeg er 100% enig i hastigheden, bortset fra igår...

;) Lars

Fra : Thomas

Dato : 17-01-01 18:07

> Jo! det fungerer via email-afsendelse xxx@sms.tdm.dk osv.

Det er en elendig måde at sende sms på, specielt hvis det er vigtigt den
kommer frem. I går var f.eks. TeleDK og Mobilix nede, så man ikke kunne
sende SMS via mail. Irreterende når man har en SMS mailingliste, så bliver
ens postkasse fyldt med returmails

Alternativet er så at sætte sin egen SMS box op, men så skal man betale for
at afsende beskederne...

--
MVH

Thomas