Slettet sms?
Fra : MKP

Dato : 16-01-01 23:49

Kan man få en sms-besked som man har slettet tilbage?
(Jeg har Telmore abonnement og Nokia 7110)
Mvh,
Mads

Fra : Andos

Dato : 17-01-01 03:50

Nope, netværket gemmer ikke på beskederne, og der er heller ikke nogen
backup i fonen.

Fra : Nick Christensen

Dato : 17-01-01 03:52

Andos wrote:

> Nope, netværket gemmer ikke på beskederne, og der er heller ikke nogen

Jeg ved de gemmer alle man har skrevet. Men skal dog ikke kunne sige, om
de gemmer alle modtagene? Det gør de sikkert.

--

Nick Christensen

Fra : Andos

Dato : 19-01-01 09:12

Nej, de gemmer kun beskeder fra nummere som politiet har en kendelse til at
aflytte, alle andre beskeder (hænger) kun på deres servere i ca.10, da en
SMS fylder i snit fylder 2,4 kb og der bliver sendt omkring 4 millioner
SMSér om dagen, og der var på tale på et tidspunkt at de skulle gemme alle
beskeder i 1 år, ville det give et lager på ca 3500 Gb SMS, og de i forvejen
bruger ca. 30,000 Gb til at lager samtaler på om mdr. telestyrelsen ikke at
det var nødvendig at gemme alle SMSér.

Mvh Anders