Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Modlysblænde til AF Nikkor
Fra : j o e y

Dato : 07-02-02 15:27

Hey G-

Jeg var lige ned i Foto/C i dag og kigge på en modlysblænde til et AF Nikkor
85mm f/1.8 - den kostede ca. 250,- ... ! Nu vil jeg så spørge om ikke man
kan få en uoriginal, ligesom tamron laver objektiver osv.?? Det er jo lidt
irriterende, at der står en kasse gamle modlysblænder til 20,-, men dem kan
man ikke bruge fordi man har AF !!! lidt pres!

-joey

Fra : Peter Schrøder

Dato : 07-02-02 15:59

"j o e y" skrev
> [...]
kan
> man ikke bruge fordi man har AF !!! lidt pres!

Hvorfor kan du ikke bruge en uoriginal når
du har AF?
Når bare den ikke skærer hjørner af, så...

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : j o e y

Dato : 07-02-02 19:40

Jeg fik bare at vide, at AutoFocusen ikke måtte få en tung modlysblænde da
motoren ikke har godt af det!...

-joey

Fra : Jan Boegh

Dato : 07-02-02 20:51

"j o e y" <blackjoey83@IHATESPAMhotmail.com> wrote in message
> Jeg fik bare at vide, at AutoFocusen ikke måtte få en tung modlysblænde da
> motoren ikke har godt af det!...

*ROTFLMAO*

Fra : Langgaard

Dato : 07-02-02 18:56

Hej

Skrot den "fotohandler", selvfølgelig kan du bruge en hvilken som helst
modlysblænde, bare den passer fysisk og ikke skærer hjørnerne af når zoomen
er sat på mindste brændevidde (hvis det er en zoom).

I dit tilfælde er det elementært af finde en der passer.

Alle gode fotohandlere har en kasse med diverse løsdele, det har Foto/C
også. Måske skal du prøve igen, men så gå til en ældre salgsassistent.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : j o e y

Dato : 07-02-02 20:50

> Alle gode fotohandlere har en kasse med diverse løsdele, det har Foto/C
> også. Måske skal du prøve igen, men så gå til en ældre salgsassistent.

Jamen, det kunne være at jeg skulle gøre det, så !

joey