Langsom T29
Fra : Jesper J.L. Pedersen

Dato : 07-02-02 14:26

Hej NG

Er der nogen som har haft en Erricsson T29???
Den som jeg har er utrolig langsom!!! software ver. R2A og er der nogen som
ved om man kan få den updated til en nyere version???

På forhånd tak

Jesper

Fra : Bill

Dato : 07-02-02 19:13

Hej Jesper
Jeg har fået min T29 opgraderet for nylig til R3A008.
Hvad er det der er langsomt ved din T29?
Bill

Fra : Jesper J.L. Pedersen

Dato : 07-02-02 20:36

Hej

Det er når jeg bladrer i menuen, og skriver SMS, er det noget som du har
bemærket en forbedring på efter opg.

Jesper