detalje ved SMS hos TeleDanmark...
Fra : Claus Doeleman

Dato : 16-01-01 16:26

Hejsa!
Efter jeg har afsendt en SMS hos TeleDanmark, får jeg en SMS besked tilbage
fra TeleDanmark, hvori der står at jeg har afsendt en SMS... Kan denne meget
oplysende besked ikke slås fra???

På forhånd tak,

Tchikaya

Fra : mogens

Dato : 16-01-01 18:59

nej det kan det ikke .... har ringet til tele dk vedr. dette
man skulle jo kun få en besked tilbage hvis beskeden ikke blevet modtaget.

Fra : MKP

Dato : 16-01-01 23:48

Det er lidt besværligt at undgå, men hvis du skriver: *1# efterfulgt af et
mellemrum, som det første i beskeden, sender den ikke et resultat....
Mvh,
Mads

Fra : Peter Rongsted

Dato : 17-01-01 14:52

"mogens" <rhbhnews@email.com> wrote:

>nej det kan det ikke .... har ringet til tele dk vedr. dette
>man skulle jo kun få en besked tilbage hvis beskeden ikke blevet modtaget.

Hvis mange ringer til kundeservice, kan det jo være de gør noget ved det.

Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-01-01 21:20

> Hvis mange ringer til kundeservice, kan det jo være de gør noget ved det.

Ja det kunne være..

Jeg har Mobilix... Og jeg synes det er et helt vild god måde, man modtager
kviteringer på..

Det er en funktion i telefonen,, som man kan slå til/fra efter lyst..

Hvis fx.. beskeden bliver modtaget med det samme,, kommer der "besked
modtaget til *******" i displayet (Nokia 6210) Hvis telefonen er slukket man
sender til.. Bliver kviteringer opdateret i telefonen,,, så snart den er
modtaget,,, Så faktisk kan man holde øje med,, hvornår en person tænder sin
telefon (Op til en uge efter afsendelse)

Jeg forstår ikke hvorfor TDK ikke har denne mulighed!

Det er måske fordi det kun er Nokia telefoner, der understøtter det.. eller
hva?

Bjarke