Klikkende knapper 6210
Fra : Nick Christensen

Dato : 16-01-01 15:15

Jeg har været uheldig med min 6210. Jeg er kommet til at spilde en form for
væske i den. Jeg mistænker en glad aften i byen for det. Men det gør så at
mine knapper klikker som en i h*lvede når jeg skriver beskeder, eller bare
bruger den generelt.

Jeg står og skal til at skille den af, da jeg skal skifte front på den.

Er der nogen der kender noget godt til at rense telefonens knapper med? Eller
evt. nogle gode tricks til at rense knapperne. Og evt. også hvad man IKKE
skal bruge når man renser den.

Iøvrigt så klikker min taster også mest når det er stuetemperatur. Kommer jeg
lige udefra i kulden, så er der intet med knapperne. Så de må jo udvide sig
lidt alt efter temperaturen.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

--

Nick Christensen

Fra : N/A

Dato : 17-01-01 00:58

Fra : Nick Christensen

Dato : 17-01-01 00:58

GK wrote:

> Ja, det kunne godt lyde som om det er noget der klistre godt (søde drinks)

Jeg tror det hedder whiskey + cola :)

> Når du har skilt din telefon ad kan du prøve at bruge en vatpind dyppet i
> isopropyl alkohol (båndoptagerrens) til at rense print og keypad med så
> skulle der være gode chancer for at "klikkelyden" forsvinder igen!

Okay! Mange tak, jeg vil da prøve mig frem så.

--

Nick Christensen