Vagn & vagabonderne
Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 07-02-02 12:38

Er der nogen der ligger inde med musik med Vagn & Vagabonderne.....Eller
ved hvor jeg kan få fat i noget henne?

Med venlig hilsen
Betina

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-02-02 16:29

Betina Jørgensen /LO-Skolen <bettina_kock_joergensen@net.dialog.dk> skrev i
en
nyhedsmeddelelse:fc.0073fb6b03da07b90073fb6b03da07b9.3da0818@net.dialog.dk..
..
> Er der nogen der ligger inde med musik med Vagn & Vagabonderne.....Eller
> ved hvor jeg kan få fat i noget henne?
>
> Med venlig hilsen
> Betina
_________________

Er det et problem ? - Hvis din lokale pladeforretning ikke gider at skaffe
sådan noget dansktopmusik, så prøv en anden. Det er jo en populær og kendt
dansktopgruppe, så derfor burde det ikke være et problem. Hvis du har
problemer med at skaffe det, så prøv at besøg en landets mange
kræmmermarkeder, f.eks. den store "dansktopfestival" i Vildsund. På dette
marked er der flere kæmpeboder med alverdens af det allerpopulæreste
dansktop og næsten ikke andet. Der MÅ du kunne finde det.
Hvis det er svært at finde, så ved jeg ikke om det kan have noget at gøre
med koda-gramex ? - Det er jo koda-gramex-fri musik. Kan det være derfor
??? - Vi ved det ikke.

Hilsen Åge

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-02-02 14:13

On Thu, 7 Feb 2002 16:28:35 +0100, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> Hvis det er svært at finde, så ved jeg ikke om det kan have noget at gøre
>med koda-gramex ? - Det er jo koda-gramex-fri musik.

Øhhh - er du sikker?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-02-02 18:17

Det har jeg hørt i en radioudsendelse. Der er også en del anden musik som er
koda-gramex-fri.

Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lmj76uobsve46caj8j3db9imrdl5irb36f@4ax.com...

Fra : Torben Larsen

Dato : 08-02-02 18:56

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Det har jeg hørt i en radioudsendelse. Der er også en del anden musik som
er
> koda-gramex-fri.

Der vist en tidsbegrænsning på et antal år (40-50 stykker ??) før musik er
Koda-fri. Men jeg tror bestemt reglerne bliver lavet om, da den mere
populære musik, som også høres i dag, startede i 50'erne.
På et tidspunkt for en 10-15 år siden demonstrerede mange små lokalradioer
mod de ublu Koda afgifter ved at spille Koda-fri musik, og så vidt jeg
husker var det ikke lige danktop der blev spillet, men snarere Al Jolson og
swingpjat, samt ukendte kunstnere med privat udgivet musik. Jeg tror ikke at
Kandis og de andre dansktopbands (20 på dusinet) er Koda-fri, de er jo ikke
lige kendt for at lade en bukket 5-øre gå deres næser forbi ;)

Torben

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-02-02 23:10

Der skulle også¨være nye grupper som er koda-gramex-fri. Ved ikke om det har
at gøre med at de ikke er meldt ind i organisationen. Men så får de jo
hellker ingenting derfra. Vagn Og Vagabonderne èr koda-gramex-fri. De har de
også selv fortalt om. så dettt....

Hilsen Åge

Torben Larsen <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bgU88.118$qV4.8135@news.get2net.dk...