Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart C612
Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 07-02-02 13:03

Hej !

Er der nogle der har erfaring med HP Photosmart C612.

Det skal ikke være en erstatning for mit normale kamera. Men som et ekstra
kamera for sjov.

Man kan få kameraet for ca. 2700 kr. eller skal jeg vælge et andet kamera i
samme prisklasse.

Med venlig hilsen
Rasmus Berntsen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-02-02 13:54

Rasmus Berntsen wrote:

> Det skal ikke være en erstatning for mit normale kamera. Men som et
> ekstra kamera for sjov.

Det er den helt rigtige indstilling, men du vil nok opdage den faktor,
at du bare kan skyde løs uden at tænke på omkostningerne til film og
fremkaldelse, det vil gøre, at du hurtigt begynder at fravælge dit
analoge kamera.

> Man kan få kameraet for ca. 2700 kr. eller skal jeg vælge et andet
> kamera i samme prisklasse.

Det er umuligt at svare på, det er med digicams som med analoge
kameraer, de har hver deres styrker og svaghedder, og det er først
når du har fotograferet digitalt i et lille års tid, at du overskuer
alle de begrænsninger dit kamera har.

Og det er forudsætningen for at du formulere de krav du stiller til
et nyt digicam, du kan så vælge at sælge dit brugte digicam, medens
det stadig holder en relativ fornuftig brugtpris, og købe et kamera
der er 100% optimalt i forhold til dine behov.

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 07-02-02 18:19

> Hej !

Hej

> Er der nogle der har erfaring med HP Photosmart C612.

Ja. Jeg købte det i Computercity til 2000kr, men da jeg fik det hjem og så
billedekvaliteten skyndte jeg mig at returnere det.

Jeg vil umiddelbart anbefale en Olympus C-1 ZOOM til 2300kr. (gennem
www.databutikken.com). Den har fået meget gode anmeldelser (HPen har fået
dårlige anmeldelser).

Forskellen på HPen og Olympusen er, at Olympusen har mindre opløsning, men
bedre kvalitet. Derudover har den 3X optisk zoom.

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen