udfald på N3210
Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-01-01 14:02

er der nogen herinde der oplever at de pludselig mister signalet på ders
nokia 3210, selv om man ikke flytter sig ud af stedet ?
Min gjorde det, blev sendt til rep, men gør det stadig, de opdaterede bare
softwaren, men det hjalp ikke på problemet

Thomas

Fra : N/A

Dato : 17-01-01 12:42

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-01-01 12:42

"GK" <gk@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, dette har jeg også oplevet, både med nokia 3210 og 5110
>
> GK

fik du det repareret ?

mvh
Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-01 21:20

Hej Thomas

"Thomas Jensen" <oelhunden@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> er der nogen herinde der oplever at de pludselig mister signalet på ders
> nokia 3210, selv om man ikke flytter sig ud af stedet ?

Jepper,,,

Mig,, og det var et meget beskidt service man fik..

Efter frem og tilbage,,, og stadig det samme... krævede jeg en ny,,, Det fik
jeg så også,,,, efter endnu noget ventetid

> Min gjorde det, blev sendt til rep, men gør det stadig, de opdaterede bare
> softwaren, men det hjalp ikke på problemet

Jaja,,,

Jeg tænker nogen gange på om dem som kigger på telefonerne overhovedet har
forstand på lortet..

Det eneste der virker, er en ny telefon..