Ericsson r380s sms besked
Fra : Torben Andersen

Dato : 16-01-01 12:43

Hejsa
Er der nogen her der ved om man kan komme til at skive sms beskeder på en
Ericsson r380s når klappen er lukket, jeg har hørt at man kan få noget
software lagt i den så det virker, og er der muligheder for at få nogle
andre spil i den??.

På forhånd tak

Torben

torbena@hotmail.com

Fra : Peter Rongsted

Dato : 16-01-01 17:33

"Torben Andersen" <torbena@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Ericsson r380s når klappen er lukket, jeg har hørt at man kan få noget
>software lagt i den så det virker, og er der muligheder for at få nogle

R380s kan ikke meget andet end at ringe med klappen lukket - i det mindste med
R1x software. Man kan fx læse en SMS, men man kan ikke slette den. Det er
rettet i R2A, men jeg har ikke hørt, at man skulle kunne skrive SMS med
klappen lukket. Jeg kan dog ikke sige det endegyldigt, da jeg ikke har fået
opdateret min endnu.

Peter

Fra : Torben Andersen

Dato : 17-01-01 10:11

Mange tak for svaret, men hvor kan jeg få den opdateret, eller kan jeg ikke
selv gøre det. ??

Hilsen Torben

Fra : Peter Rongsted

Dato : 17-01-01 14:51

"Torben Andersen" <torbena@hotmail.com> wrote:

>Mange tak for svaret, men hvor kan jeg få den opdateret, eller kan jeg ikke
>selv gøre det. ??

Du kan ikke selv gøre det. Du skal til et service-værksted/forhandler. Der var
en som postede et par adresser forleden.

Peter

Fra : Torben Andersen

Dato : 17-01-01 23:35

Ok mange tak for hjælpen