ADSL opkoblinger (router funktionalitet)
Fra : Jesper

Dato : 07-02-02 12:19

Jeg har nu en Cisco 677 router stående på mit bord. Den fungerer fint til
mine behov lige nu.

Mit problem er at jeg snart skal flytte og jeg kan så kun få ADSL hos TDK.
Jeg kan se at de bruger Speedstream routere. Kan man lave port routning,
snmp trafikovervågning etc. ligesom på Cisco 677'eren på en sådan router?

mvh
Jesper

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-02-02 20:03

"Jesper" <jesper.hansen3@e-box.dk> wrote in message
> Jeg har nu en Cisco 677 router stående på mit bord. Den fungerer fint til
> mine behov lige nu.

Hvor mange er tilsluttet?

> Mit problem er at jeg snart skal flytte og jeg kan så kun få ADSL hos TDK.

ja, det dækker godt

> Jeg kan se at de bruger Speedstream routere.

Njæ. ikke nødvendigvis..

TDC har mange ADSL produkter

TDC Bredbånd|adsl - fast eller flere IP adresser. DHCP

Opasia Netexpress, med eller uden Speedstreamrouter.

Zillion Pro@ adsl

Boomtown adsl, med eller uden Cisco Router.

>Kan man lave port routning,

jae, men vist kun op til 7 stk.

> snmp trafikovervågning etc. ligesom på Cisco 677'eren på en sådan router?

Nej

Fra : Jesper

Dato : 08-02-02 14:07

> Hvor mange er tilsluttet?

5 lejligheder plus en server

> [...]
>
> Opasia Netexpress, med eller uden Speedstreamrouter.
>
> Zillion Pro@ adsl
>
> Boomtown adsl, med eller uden Cisco Router.

Jeg ville bare sikre mig at jeg kan beholde min server på den næste adresse.
Sandsynligvis bliver der ikke nogen at dele udgiften med

mvh
Jesper

Fra : Jens

Dato : 07-02-02 21:43

"Jesper" <jesper.hansen3@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> snmp trafikovervågning etc. ligesom på Cisco 677'eren på en sådan router?

TDC har mange forskellige ADSL løsninger. Fælles for dem alle er dog at du
har muligheden for selv at tilslutte din egen router. Det betyder at du kan
købe en Ethernet til Ethernet router og du kan derfor selv vælge en model
som kan det du ønsker.

Jens

Fra : Lone & Jan

Dato : 12-02-02 21:49

"Jens" <jens@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in message
> "Jesper" <jesper.hansen3@e-box.dk> skrev i en meddelelse

TDK.
router?

TDC tilbyder også en Cisco-router på deres Netexpress-løsning.

Se evt. her : http://tilbud.opasia.dk/quest_13.html

/Jan