Et par spørgsmål om T65
Fra : Martin Heller

Dato : 07-02-02 11:56

Jeg har lige købt en Ericsson T65 med Telmore abo., men jeg har lidt
problemer
med at få det hele til at virke som jeg gerne vil.

For det første får jeg hver gang jeg sender en SMS en besked om, at
beskeden
er afleveret. Det til trods for, at jeg har valgt statusrapport fra. Er der
ikke nogen
mulighed for at undgå disse beskeder, eller er det pga Telmore?

Så kan jeg heller ikke få oplyst prisen på mine samtaler. Jeg har indstillet
taksten,
så der står DDK 1.20, men den regner ikke ud, hvor meget mine samtaler
koster.
Er der andet end taksten, som skal indstilles før denne funktion virker?

Sidst men ikke mindst kan jeg ikke få E-mail til at virke. WAP virker fint
nok, men
selvom jeg bruger samme datakonto til e-mail, så virker det ikke. Skal man
oprette
en selvstændig datakonto for e-mail, og så angive den i punktet "tilslut
via" under
e-mail indstillingerne? Og i givet fald, hvordan skal denne datakonto så
konfigureres?

De øvrige oplysninger under e-mail indstillinger går jeg ud fra er de samme,
som dem,
jeg har angivet i mit e-mail program på min PC? Det drejer sig om en e-mail
adr hos
Cybercity, hvis det har betydning.

Jeg håber at der er nogen, som kan være behjælpelige med en løsning til mine
opsætningsproblemer, eller at I evt kan give et link til en side, som
beskriver
de nævnte ting.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-02-02 12:44

"Martin Heller" <mr_heller@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> koster.
> Er der andet end taksten, som skal indstilles før denne funktion virker?

Kan du normalt aldrig få til at virke da nettet ikke tillader denne service,
at det så er for dårligt er noget andet..

Fra : Anders HJ

Dato : 07-02-02 13:11

> [...]
> via" under
> e-mail indstillingerne? Og i givet fald, hvordan skal denne datakonto så

Følg denne guide med opsætning af datakonto til e-mail (Telmore kører på
TDC's net):
http://www.vic.dk/vic/gprs/opsaetning_ericsson_t39m.htm

Den virker med alle nyere Ericsson-telefoner.

Anders

Fra : Neser

Dato : 08-02-02 00:29

> [...]
der
> ikke nogen
> mulighed for at undgå disse beskeder, eller er det pga Telmore?

Så vidt jeg ved er det pga. Telmore....!!!

--
- Neser
Neser@neser.dk

Fra : H3nrik V!

Dato : 10-02-02 13:40

Nope... Statusrapporten er faktisk ikke den SMS-besked, men bare en
messagebox, der popper op i displayet med "meddelelse leveret", så for at
slippe for TDC's SMS (der iøvrigt ikke kommer mere efter 15. februar) skal
du slå statusrapport TIL!

/H3nrik!