SMS problemer - SMS-tekst forsvundet undev~
Fra : Klaus Madsen

Dato : 15-01-01 20:36

Jeg har en Nokia 3210 hos teledk mobil. Nogle gange (ofte) når jeg modtager
SMS (også fra en teldk mobil tlf). er der ingen tekst, men jeg kan godt se
hvem der har sendt teksten og også tidspunktet.
Nogle der har en løsning på dette iriterende problem ?

Venligst
Klaus

Fra : Dan Nielsen

Dato : 15-01-01 22:12

Det kan være fordi afsender har started sin besked med en stjerne (*)!
måske? for så kommer resten ikke med!

Fra : Klaus Madsen

Dato : 16-01-01 00:31

Afsenderen har ikke startet med en stjerne (*). Afsenderens Ericsson
mobiltlf er blevet checket for fejl (indleveret til rep.) og firmware er
opdateret på den. Der blev ikke fundet nogle fejl på den.

Fra : apollo14

Dato : 16-01-01 21:28

det er en generel fejl, har oxo selv set den et par gange, og personen har
sendt mig en besked, men uden * og ellers kun med txt i, så det lader til
fejlen ligger hos teledk, da afsender har telefon hos teledk.