SMS
Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 15-01-01 19:28

Hej
Hvor på nettet kan jeg finde hvad de forsk. mobil selskaber bruger som
endelser.Når man skal sende en SMS til en via nettet
EKS: xxxxxxxx@sms.tdm.dk telia-sonofon-mobilix osv osv

--

Mailto:trads@get2net.dk
Nej Leif-Det er patter!!

Med venlig hilsen
Henrik Olesen
Randers

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-01-01 10:49

"HENRIK OLESEN" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:wfH86.262$AT1.7317@news.get2net.dk...
> Hej
> Hvor på nettet kan jeg finde hvad de forsk. mobil selskaber bruger som
> endelser.Når man skal sende en SMS til en via nettet
> EKS: xxxxxxxx@sms.tdm.dk telia-sonofon-mobilix osv osv

xxxxxxxx@sms.tdm.dk

xxxxxxxx@note.sonofon.dk

xxxxxxxx@sms.mobilix.dk

xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk

Hvis det drejer sig om andre operatører, Debitel, TeleFona, Telmore etc, skal man (vistnok) blot
vide hvilket af oventående fire net der anvendes, og så anvende ovenstående. Sidstnævnte oplysning
er jeg dog noget usikker på, og jeg vil være meget glad for at få at vide hvis jeg tager fejl.

Claus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-01-01 13:31

Claus E Beyer skrev:

>Hvis det drejer sig om andre operatører, Debitel, TeleFona, Telmore etc, skal man (vistnok) blot
>vide hvilket af oventående fire net der anvendes, og så anvende ovenstående.

Nej. Ved Tele2, som bruger Sonofon, skal man skrive sms.tele2.dk
som server.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Peter Rongsted

Dato : 16-01-01 11:48

"HENRIK OLESEN" <trads@get2net.dk> wrote:

>Hej
>Hvor på nettet kan jeg finde hvad de forsk. mobil selskaber bruger som
>endelser.Når man skal sende en SMS til en via nettet
>EKS: xxxxxxxx@sms.tdm.dk telia-sonofon-mobilix osv osv

www.mobilsiden.dk under tips.

Peter

Fra : [SFS]Razzia