radar i CS, nu er den væk???
Fra : Night Hawk

Dato : 07-02-02 00:08

tastede ind i konsol net_graph 3 , og pludselig var den væk

Fra : Dabbu

Dato : 07-02-02 08:53

"Night Hawk" <lean@12move.dk> skrev i en meddelelse
> tastede ind i konsol net_graph 3 , og pludselig var den væk

Mon ikke det er fordi du blev skudt mens du sad og fedtede med konsollen ?
vent til runden er slut, så er radaren med igen : )

mvh
Dabbu

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 07-02-02 23:34

Genstart hele spillet så plejer den at dukke op igen.
Ellers skriv drawradar i consol.

Sune

Fra : Røde

Dato : 07-02-02 14:40

> Genstart hele spillet så plejer den at dukke op igen.
> Ellers skriv drawradar i consol.

jeg vil forslå at gøre det i modsatte rækkefølge! vær opmærksom på at
radaren måske ikke kommer frem med det samme men måske først efter et map.

Røde

Fra : sls

Dato : 07-02-02 19:05

Du skal skrive drawrader 1

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 09-02-02 12:12

On Thu, 7 Feb 2002 19:04:48 +0100, "sls" <slsREMOVE@sol.dk> wrote:

> Du skal skrive drawrader 1

Andre mener, at det er "+drawradar". For mig virker det fint, hvis jeg
bare skriver "drawradar", mens jeg er i live. Så kommer den frem i
næste runde.

- Thomas