Montering af IRDA port i stationær pc
Fra : Janner

Dato : 14-01-01 18:30

Poster lige et billede i dk bin af den ultimative montage

Janner

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-01-01 19:55

> Poster lige et billede i dk bin af den ultimative montage

jeg er muligvis blind, men hvor sidder omtalte IRDA port?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Janner

Dato : 14-01-01 22:18

Jamen den sidder da og "kigger" ud lige oven over telefonen ..... m'mmmmmmmm
har du fået øje på den ...... ellers må du altså være bare lidt blind ... hø

Janner

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:93ssmq$9k4$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-01-01 22:22

> Jamen den sidder da og "kigger" ud lige oven over telefonen .....
m'mmmmmmmm
> har du fået øje på den ...... ellers må du altså være bare lidt blind ...

Altså bag ventilationshullerne?
Det er forsåvidt meget smart.

Fra : N/A

Dato : 21-01-01 00:31

Fra : Mark Beaumont

Dato : 21-01-01 00:31

"Nico_P" <nico[NO_SPAM]@mobil.dk> skrev
> Fordi et par fjolser inde på Binaer har glemt alt om begrebet
> poste i tråd!!

Har du glemt begrebet "kill-filter"?
Ikke fordi jeg er uenig med dig, men hvordan kan du forvente
at de vil poste i tråd, når du ikke selvfølger vejledningen.

Hint:
Svar under det du citere
Brug Re (ikke Sv)

Vh Mark