IE 5.5 vs IE 6
Fra : Asger Ellekrog

Dato : 06-02-02 22:25

Hvad vinder jeg ved en evt. opgradering fra IE 5.5 til IE 6?
En hurtig gennemgang af indlæggene her i gruppen efterlader dog et indtryk
af, at 6´eren har visse problemer. Jeg har ingen nævneværdige problemer med
5.5, så skal jeg ihu-komme de vise ord: "Don´t fix what ain´t broken" eller
er der indlysende fordele ved 6´eren?
Bruger iøvrigt W2000

/Asger Ellekrog

PS. Ja ja, jeg skal nok tjekke Opera - igen

Fra : Leony

Dato : 07-02-02 14:48

"Asger Ellekrog" <asger.ellekrog@sletdette.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> er der indlysende fordele ved 6´eren?

Øget hastighed og sikkerhed.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Zero3Cool

Dato : 15-02-02 23:15

Har selv haft lidt for mange problemos med 6.0 så skiftede tilbage til
5.5...
En af de irriterende ting er at 6.0 overtager lidt mere af styringen...
(hvis man kan sige det sådan (hehe))

~Zero3Cool