Hvem kender denne sang?
Fra : Søren

Dato : 06-02-02 22:08

Det eneste jeg ved er at den i øjeblikket er meget spillet i radioen (P3) og
den eneste stump tekst jeg har er "two people",hvilket jeg også troede var
titlen, men ak, genren vil jeg kalde pop, jeg synes iøvrigt at sangerinden
har en pige'et stemme, men det er vel subjektivt. Har prøvet P3's
playliste, men uden held. Jeg ved godt at det er meget få oplysninger, men
det kunne jo være..

Mvh
Søren

Fra : Kasper Aae

Dato : 06-02-02 22:32

On Wed, 6 Feb 2002 22:07:54 +0100, "Søren" <qwertytrewq68@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>har en pige'et stemme, men det er vel subjektivt. Har prøvet P3's
>playliste, men uden held. Jeg ved godt at det er meget få oplysninger, men

Der er to versioner. Den nyeste er "2 People" af Jean Jacques
Smoothie, der egenligt bare har samplet den gamle version, som er
Minnie Riperton's "Inside My Love".

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Jan Holm

Dato : 06-02-02 23:13

Måske Jean Jacques Smoothie - Two People

Mvh
Jan Holm

Fra : Søren

Dato : 07-02-02 16:14

Tak skal I ha' begge to, det var lige præcis den, jeg tænkte på.

Mvh.
Søren