Traffic
Fra : zcully

Dato : 06-02-02 22:15

Jeg har bare lige fået at vide at jeg skulle holde mig laaaangt væk fra
denne film, som jeg ellers rigtig gerne vil se!!! Har fået at vide at den
er MEGA kedelig og kompliceret??

Kan det virkelig passe? Den køber jeg ikke så nemt, men vil nu se den
alligevel. Glæder mig til det snart (så please ingen spoilers)

\Zcully

Fra : Zeki

Dato : 06-02-02 22:24

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har bare lige fået at vide at jeg skulle holde mig laaaangt væk fra
> denne film, som jeg ellers rigtig gerne vil se!!! Har fået at vide at den
> er MEGA kedelig og kompliceret?? Kan det virkelig passe?

Det er ganske korrekt - den er ret kedelig. Jeg mener ikke at Jaqcues Tati
både burde have skrevet, instrueret og spillet hovedrollen selv. Men jeg
synes dog ikke at den er specielt "kompliceret." Helt ærligt - hvor
kompliceret kan en tur i en bil fra Paris til Amsterdam være?

Zeki

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-02-02 23:31

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> wrote in message
> [...]
> synes dog ikke at den er specielt "kompliceret." Helt ærligt - hvor
> kompliceret kan en tur i en bil fra Paris til Amsterdam være?

Øh? Hvilken film tænker du på? Jeg tænker på:

http://us.imdb.com/Details?0181865

Som IMØ er en fremragende film, der holder flere bolde i luften samtidig,
men dog ikke er decideret kompliceret.

/Nikolaj

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-02-02 23:38

> [...]
> synes dog ikke at den er specielt "kompliceret." Helt ærligt - hvor
> kompliceret kan en tur i en bil fra Paris til Amsterdam være?

Hehe, cute.

Mark

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 06-02-02 23:44

Tilslut dig attac

http://www.attac.org/

> Fra: "Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk>
> Dato: Wed, 6 Feb 2002 23:38:01 +0100
> Emne: Re: Traffic

> Hehe, cute.
>
> Mark

Ja meget
Livet er stadig til at grine af
kevin

Fra : Anders HJ

Dato : 07-02-02 04:08

> Tilslut dig attac
>
> http://www.attac.org/

WTF?!

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 08-02-02 08:55

> Fra: "Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com>
> Dato: Thu, 7 Feb 2002 04:07:46 +0100
> Emne: Re: Traffic

Dette er en autosignatur jeg ikke vidst ville komme, og slet ikke her

> WTF?!

Ja det må du nok sige! det kræver en forklaring!
Længere nede altså under teksten står min tekst:

Først Anders:
Tatibåde burde have skrevet, instrueret og spillet hovedrollen selv. Men jeg

Så mark

> Hehe, cute.

> Mark

Altså her:

Fra : Søren Blom

Dato : 06-02-02 23:55

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> skrev

Jeg syndes nu heller ikke at den er speciel kompliceret. Det eneste man lige
skal være opmærksom på for ikke at tabe tråden med det samme er at det
nærmest er tre sideløbende historier, men en rigtig god film.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-02-02 00:01

> Jeg har bare lige fået at vide at jeg skulle holde mig laaaangt væk fra
> denne film, som jeg ellers rigtig gerne vil se!!! Har fået at vide at den
> er MEGA kedelig og kompliceret??

Det er forkert.

> Kan det virkelig passe? Den køber jeg ikke så nemt, men vil nu se den
> alligevel. Glæder mig til det snart (så please ingen spoilers)

Uden at spoile for meget vil jeg sige, at den går bag om narkoproblemet
i USA, set fra tre forskellige synsvinkler. Den er gribende og skræmmende
i sin skildring af, hvad der nok ligger ret tæt på virkeligheden. På en
anderledes måde viser den hvordan narkoen ikke kan stoppes uden for
USA, inde i USA, og hvordan stofferne, pengene og korruptionen kan
fordærve stort set alle.

Det er ikke en action film, men den giver stof til eftertanke.

Og så er Benicio del Toro jo med ...

Læs evt.:

http://us.imdb.com/Title?0181865#comment

Mark

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-02-02 00:58

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev:

>Jeg har bare lige fået at vide at jeg skulle holde mig laaaangt væk fra
>denne film, som jeg ellers rigtig gerne vil se!!! Har fået at vide at den
>er MEGA kedelig og kompliceret??
>
>Kan det virkelig passe?

Kompliceret, nej. Megakedelig, ja.

Niels Søndergaard

Fra : Morten DH

Dato : 07-02-02 10:39

> Kompliceret, nej. Megakedelig, ja.

Dejligt at høre også andre end jeg fandt denne film halvkedelig, jeg troede
jeg havde misset et eller andet nu den efterhånden er blevet rost så meget
rundt omkring...

Så iøvrigt "Blow" igår - meget bedre film efter min mening og handlingen er
jo lidt i samme boldgade, den er hermed anbefalet!

Fra : Casper Lyngsø

Dato : 07-02-02 12:49

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> wrote in message

> [...]
er
> jo lidt i samme boldgade, den er hermed anbefalet!

Den bedste film jeg har set i 'narkoproblem' genren er Reqiem for a Dream.
En meget barsk, men en rigtig god film.

Caz

Fra : Jeppe Møller

Dato : 07-02-02 15:49

> [...]
er
> jo lidt i samme boldgade, den er hermed anbefalet!

IMHO synes jeg at BLOW var lidt småkedelig og TRAFFIC var god.
Ang TRAFFIC skal man dog være opsat på at se en film med lidt længde. Jeg
vil klart anbefale den hvis man er til en god thriller og ikke kun til Eddie
Murphy-tju-bang.

/Jeppe

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-02-02 22:54

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> skrev:

> [...]
>vil klart anbefale den hvis man er til en god thriller og ikke kun til Eddie

Traffic er ikke en thriller. Jeg vil snarere kalde den drama eller
dokudrama.

Niels Søndergaard

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 07-02-02 09:17

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan det virkelig passe? Den køber jeg ikke så nemt, men vil nu se den
> alligevel. Glæder mig til det snart (så please ingen spoilers)

Historien er vel udmærket, men fortællingen er laaangtrukken og kedsommelig
og så er Catherine Zeta Jones præstation IMO elendig og fuldstændig
ligegyldig.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not replay by mail)

Fra : Torben Larsen

Dato : 07-02-02 09:52

> [...]
>
> Kan det virkelig passe? Den køber jeg ikke så nemt, men vil nu se den
> alligevel. Glæder mig til det snart (så please ingen spoilers)

Jeg synes den var fremragende. God film - se den roligt og glæd dig bare !

Torben

Fra : Wertigo

Dato : 07-02-02 20:04

zcully <zcully@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c619d19$0$208$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
>
> Kan det virkelig passe? Den køber jeg ikke så nemt, men vil nu se den
> alligevel. Glæder mig til det snart (så please ingen spoilers)

Personligt synes jeg, at det var sidste års bedste film:) Jeg var
fuldstændigt fanget under hele filmen. Skuespillerne er fuldstændigt
fremragende (Benicio Del Toro vandt også Årets Skuespiller her i gruppen).

Den er muligvis lidt kompliceret, da der kører flere parallelle handlinger
samtidigt, men hvis du kunne følge med i fx Pulp Fiction, så kan du
garanteret også følge med her. Hvis du kan lide Soderbergh er filmen et
absolut must - hvis ikke vil jeg sgu' anbefale den alligevel!

MvH Mikkel