Skærme
Fijala 3554
Hercules PW720 eller hvad???
Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 06-02-02 22:05

Hejsa NG.

Jeg leder efter en GOD fladskærm som også gerne må se pæn ud når den ikke
bruges, da den skal stå i en stue.
Kvaliten på billedet er dog det jeg prioritere højest.
Der skal både spilles på den og så skal den også bruges til lidt kontorarb.
og måske en enkelt DVD.
Jeg har selv kigget på ovenstående skærm, men er der nogen som kender til
den?
Jeg vil MEGET gerne høre kommentarer eller forslag til andre skærme.

Linket her er til producentens danske side.
http://makeashorterlink.com/?X2095226

(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 08-02-02 16:02

Er der virkelig INGEN hjælp at hente her i gruppen?

--
(: MarlboroMan :)
134144219

"(: Marlboro Man :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3c619a72$0$17215$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 08-02-02 18:23

(: Marlboro Man :) wrote:

>Er der virkelig INGEN hjælp at hente her i gruppen?

Har du tjekket tomshareware's review af skærmen:
http://www4.tomshardware.com/display/02q1/020114/lcd-16.html

De skriver, at den har et _rigtigt_ fedt design, men ikke at
specifikationerne (som ser gode ud) ikke holder helt.
--
Rasmus Waehrens

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 08-02-02 18:51

"Rasmus Waehrens" <rw@_NOSPAM_hestefest.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De skriver, at den har et _rigtigt_ fedt design, men ikke at
> specifikationerne (som ser gode ud) ikke holder helt.

Hej Rasmus.

Tak for dit svar.
Nej. Jeg havde ikke tjekket tomshardware, hvilket jeg selvfølgelig burde
have. Efter at have læst testen har dog fundet ud af at DEN skal det ikke
være, pænt design eller ej.
Spørgsmålet er så bare hvilken skal det så være?
Min rækkevidde er dem der maks koster 4000. Hvad er bedst?

(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 08-02-02 21:34

(: Marlboro Man :) wrote:

[KLIP - test på tomshardware]
> [...]
>være, pænt design eller ej.
>Spørgsmålet er så bare hvilken skal det så være?
>Min rækkevidde er dem der maks koster 4000. Hvad er bedst?

Nej, jeg er også lidt skuffet. Den har et rigtigt flot design, og
prisen er heller ikke afskrækkende (ca. 4500,-).

Jeg går selv og lurer på en 15,1" TFT, og mit bedste bud er en Samsung
(ca. 4100,-):
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514797954
--
Rasmus Waehrens

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 08-02-02 23:45

-SNIP-
> Jeg går selv og lurer på en 15,1" TFT, og mit bedste bud er en Samsung
> [...]

Du har ret den ser ret fornuftig ud.
Nu skulle du vel ikke have en test af den ved hånden vel? Eller du har måske
oplevet den live?

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 09-02-02 15:31

(: Marlboro Man :) wrote:

>Du har ret den ser ret fornuftig ud.
>Nu skulle du vel ikke have en test af den ved hånden vel? Eller du har måske
>oplevet den live?

Yep - ComputerCity (ihvertfald Aalborg) har den stående, dog ikke en
sølvfarvet, som jeg synes bedst om. Den virker ok, men det er lidt
svært at bedømme, når den er koblet til en Win98 maskine, hvor der
overhovedet ikke er installeret spil el.lign., som kan "stresse" den.

Jeg kan ikke finde nogen reviews at den på nettet.
--
Rasmus Waehrens