Udgåede Nokia modeller
Fra : RENÉ JØRGENSEN

Dato : 14-01-01 14:23

Her er lidt info til alle Nokia fans!

FARVEL & TAK - 4 Nokia modeller udgår:

Fra og med d. 1. januar 2001 lader Nokia 4 produkter udgå.

Det drejer sig om N3210, N5110, N7110 og N6150.

Hilsen

René

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-01-01 16:24

Hej...

"RENÉ JØRGENSEN" <renerj@get2net.dk> wrote:

>Fra og med d. 1. januar 2001 lader Nokia 4 produkter udgå.
>
>Det drejer sig om N3210, N5110, N7110 og N6150.

Du glemte Nokia 9110i
--
M.v.h. Ole

Fra : N/A

Dato : 14-01-01 23:34

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-01-01 23:34

Hej...

>Nej !
>
>Den er udgået før årsskiftet

Hm - Ifølge pressemeddelse fra Nokia stoppede produktionen af 9110i
"ved årsskiftet" - Men ok, det kan jo ha' været 10 minutter i kl. 00

--
M.v.h. Ole

Fra : N/A

Dato : 14-01-01 23:34

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-01-01 23:34

Hej...

"MrHansen" <martinSPAM@mrhansen.dk> wrote:

>Hvor ved i det fra?!?!?!?!

Læser masser af aviser, fagtidsskrifter, magasiner, pressemeddelelser,
mailinglister, kigger på producenters hjemmesider og abonnerer på deres
informationsmateriale osv.
--
M.v.h. Ole

Fra : N/A

Dato : 16-01-01 17:52

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-01-01 17:52

Hej...

"MrHansen" <martinSPAM@mrhansen.dk> wrote:

>Det svar kan jeg jo ikke bruge til meget...
>
>Har du et konkret link til et sted på nettet hvor det står???

Nej - Hvis du ikke mener at kunne bruge informationen som den foreligger
hér, ja så er det "bare ærgeligt"...
--
M.v.h. Ole

Fra : N/A

Dato : 15-01-01 15:44

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 15-01-01 15:44

"Lars Lomholt" <fgh74@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
> Det vil jeg også høre hvor du har den nyhed fra en LINK TAK eller hvor du
> har læst det (blad !!!)
> MVH LARS

ahh kan du ikke qoute under det du kommentere, gør det lidt nemmere at vide
hvad du snakker om..

Men hvorfor al den råben er jo alle gamle modeller der er afløst, så
naturligvis udgår de?

/F