Nyeste Software-version Ericsson?
Fra : Jacob Strue

Dato : 06-02-02 18:56

Jeg vil bare høre om der er nogen der ved hvilken software-version der er
den nyeste til min Ericsson T39?

Jeg kører nu med en version 09 (chekkes med *#06# som viser IMEI nummeret og
de 2 sidste tal er software-version) og vil høre om der er nogen der har en
der er nyere? og evt hvad nummer der er den nyeste?

Og er der nogen idé om en evt opdatering vil hjælpe på den ufattelige
langsomme T9 ordbog som er i telefonen nu?

Jacob

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-02-02 19:51

"Jacob Strue" <strue@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
en
> der er nyere? og evt hvad nummer der er den nyeste?

Nyere end hvad, hvad er din da?

Fra : Bill

Dato : 06-02-02 20:22

Hej Jacob
Jeg har lige fået min T39 opdateret. Jeg har fra Ericsson fået at vide at
dette gør de eller deres lokale center gratis i ca 18 mdr. fra
produktionsdatoen.
Du finder din software version ved at trykke: > * < < * < * . Hvor >< svarer
til piletasterne. Den nyeste version er: R3A.
Jeg har helt opgivet T9 så jeg ved ikke om langsommeligheden forbedres af en
opgradering. Det kan du måske fortælle mig når du bliver R3A'er.

Ericsson svarer fra dag til dag på de spørgsmål man sender dem via E-mail.
Jeg har haft meget store problemer med at installere den medfølgende
software på min PC og fået al den hjælp fra Ericsson-Danmark jeg kunne ønske
mig
Hilsen
Bill

Fra : Jacob Strue

Dato : 06-02-02 22:13

Min SW-version hedder R2K, så ved jeg ikke hvor mange nye der kommet siden,
men måske en opdatering ikke var dum trods alt.
Tak for informationen om den "hemmelige" menu.

Jacob

Fra : Peder Hansen

Dato : 07-02-02 09:21

Min er R2M - og de sidste 2 ciffer i imei nr. er 10 , hvad det så end
betyder?
Telefonen virker perfekt - så er det ikke åndsvagt at opdatere? Den er kun
4mdr gammel

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-02-02 20:24

> [...]
en
> der er nyere? og evt hvad nummer der er den nyeste?

Er forresten forkert metode at se SW version min hedder R2M..

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-02-02 12:49

"Jacob Strue" <strue@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg vil bare høre om der er nogen der ved hvilken software-version der er
> den nyeste til min Ericsson T39?

R3B er nyest har lige flashet min for to min siden...

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 07-02-02 20:56

Hvordan?
VH
Jakob

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-02-02 23:33

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailto.dk> wrote in message
> Hvordan?
> VH
> Jakob

Satte kablet i og trykkede på on

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 08-02-02 23:48

OK, jeg har bare ikke noget kabel - jeg tænkte om det kunne lade sig gøre
via modemmet. og IR.
VH
Jakob