Prob. med meddelser på Siemens C35i
Fra : Morten Jensen

Dato : 13-01-01 23:00

Hej

Her for en uge siden er min telefon begyndt at være helt stille- den
modtager ej længere SMS / Viderestillet emal.

Kan det være en indstilling jeg (min datter?) af vanvare er kommet til an
ændre på? Jeg har være menuerne igennem, men kan ikke finde noget.

Nogen Ideer?
MVH
Morten

Fra : J. S.

Dato : 14-01-01 04:37

"Morten Jensen" <morkaj@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kan det være en indstilling jeg (min datter?) af vanvare er kommet til an
> ændre på? Jeg har være menuerne igennem, men kan ikke finde noget.

Hej Morten

Det lyder underligt. Som udgangspunkt kan telefonen modtage SMS uanset om
den er sat op med servicecenter eller ej. Indstillingerne under
"Meddelelser" drejer sig nemlig alene om afsendelse af SMS.

Jeg foreslår du:

1) Prøv at tale med jeres operatør om servicecentret er nede.

2) Prøv at gå ind under "Meddelelser" og se om "servicecenter" er sat til
det rigtige tlf. nummer. Er den det så prøv at afsende en SMS til din/anden
telefon. Virker det så er det sandsynligvis ikke servicecentret som er
problemet. Det kunne så videresendingen af emails som er "røget ned".

Held og lykke

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 15-01-01 08:16

> Her for en uge siden er min telefon begyndt at være helt stille- den
> modtager ej længere SMS / Viderestillet emal.

Måske kan det være en kombination? Jeg har lige fået besked fra
Mobilix/Wanadoo om, at de ikke videresender e-mail til andre mobiltelefoner
end deres egne. Så har du et Mobilix-internetabonnement og f.eks. en
Sonofon-mobil, så kan det altså være grunden til hvorfor du ikke modtaget
sms-besked ved e-mail.

Det forklarer selvfølgelig ikke hvorfor du ikke længere modtager alm. SMS.

/Jørgen Hansen

Fra : Morten Jensen

Dato : 15-01-01 23:18

TeleDK inet og TDM mobil.

Snakkede med deres support der oplyste at der er "ballade" med nogen
sms-servere. De skulle være oppe i morgen.

MVH
Morten