STOR ROS TIL TDC!
Fra : Seablue

Dato : 06-02-02 18:19

Efter 2 minutters roden med kabler var mit ADSL modem igang,
der gik ikke 20 sekunder før Sync blev grøn!

Tumbs up!

Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 07-02-02 16:13

"Seablue" <hemmelig@dufårdenikke.dk> skrev i en meddelelse
> Efter 2 minutters roden med kabler var mit ADSL modem igang,
> der gik ikke 20 sekunder før Sync blev grøn!
>
> Tumbs up!

Heldige asen......
læs her http://raveparty.at/DanceSquad/
hvordan det gik for mig......

Fra : Highlander

Dato : 08-02-02 13:25

"Seablue" <hemmelig@dufårdenikke.dk> skrev i en meddelelse
> Efter 2 minutters roden med kabler var mit ADSL modem igang,
> der gik ikke 20 sekunder før Sync blev grøn!
>
> Tumbs up!

efter 2 minutter virkede min forbindelse ozze

efter 14 dage virkede den ikke ... og det gør den stadigvæk ikke, nu mere
end 14 dage efter jeg fejl meldte den

middel finger up !

lars
( pissesur over at TDC lige har ringet og udsat et planlagt besøgs hos mig)

Fra : subcenx

Dato : 08-02-02 17:38

Min TDC har kørt lige siden d. 1/7 - 2001 :)

Fra : JYK

Dato : 08-02-02 21:43

Det har min også!

NB: Min onkel er hverken Henning D. eller Ewald S.

Fra : Highlander

Dato : 09-02-02 13:41

"JYK" <jyk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det har min også!
>
> NB: Min onkel er hverken Henning D. eller Ewald S.
>
> "subcenx" <clausga@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

jeg er rimelig sikker på at TDC har flere tilfedse kunder en jer 3 ( jeg er
normalt en af den ) ...
men et firmas popularitet kan ikke alene måles på antallet af tilfredse
kunder ...... deres reklamationsbehandling er efter min mening et vigtigt
parameter !
og jeg var ( og skriver "var" fordi problemer vist nok er løst ) i den
kategori af kunder der føler sig kastet rundt i den ene afdeling efter den
anden, for blot at komme bagerest i køen hver gang ...
og hver gang ( næsten hver gang ) man ryger i en ny afdeling bliver man mødt
med holdningen " DU har et problem med DIN forbindelse - ikke vores
forbindelse - det er frusterende.

ps :
jeg har talt med mange flinke supporter under denne episode - men for dælen
jeg har også talt med nogle som TDC burde skamme sig over at betale løn til

lars

Fra : Steen

Dato : 12-02-02 23:20

Hej Highlander nu kender jeg ikke dit egentlige problem
Men det lyder ikke som om du har været særlig heldig, specielt med disse
ventetider -

Gå ind på
http://www.teledanmark.dk/html/om_teledanmark/kontakt_teledanmark/kontakt_en
_medarbejder.html
Skriv til Kundeservice her - Så vil jeg næsten love at der sker noget meget
snart -
PS. Husk at forklare direkte hvad dit problem er -Lidt mere dybdegående end
at det ikke virker

Hilsen Steen

Fra : Highlander

Dato : 15-02-02 16:27

"Steen" <Stone@Steinerworld.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
meget
> snart -
> PS. Husk at forklare direkte hvad dit problem er -Lidt mere dybdegående

Jeg har poster mit problem - meget dybgående i diverse NG .. den post her,
var bare et surt opstød over at jeg endnu en gang blev "udsat" ... ingen -
andre end TDC kunne løse problemet, da det var en fejl på deres central ..
det skal til deres forsvar siges, at da det endelig gik op dem at det var
deres fejl, blev den rette rimeligt hurtigt ; fra jeg talte med en der sagde
: "nå - ja det er en fejl hos os" og til det virkede igen - ca 36 timer -
det er ok for mig ... men de første 14 dage hvor jeg som en sindsyg har
fejlsøgte mit eget system, formateret og jegskalgiskaljeg , det er nok dem
jeg husker "bedst" ......
men nu virker det - perfekt - thank u D øøøøhhh... TDC

lars
aka highlander