Spørgsmål til andre Telmore-kunder
Fra : GJ

Dato : 06-02-02 17:56

Hej

Jeg er Telmore-kunde og undrer mig lidt over at jeg i min Opkaldsinfo
under indgående opkald kun kan se det SIDSTE opkald, og ikke de sidste
10 eller 7 eller hvor mange det nu var da jeg havde orange.... er der
andre der har dette problem og er der en løsning på det???

Min mobi er en Nokia 3210

Mvh Gitte

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-02-02 19:15

GJ <nospamming@zwallet.com> wrote in

> [...]
> og ikke de sidste 10 eller 7 eller hvor mange det nu var da jeg
> havde orange.... er der andre der har dette problem og er der en

Det er din telefon og ikke nettet der holder styr på den slags
Har du haft simkortet eller batteriet ude ? det kan nemlig slette den
slags info

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : GJ

Dato : 06-02-02 19:18

>Det er din telefon og ikke nettet der holder styr på den slags
>Har du haft simkortet eller batteriet ude ? det kan nemlig slette den
>slags info

nej det har jeg nemlig ikke og det der undrer mig mest er at jeg
ikke havde nogle probemer med det da jeg var orange kunde... det er
derfor jeg ikke kan forstå hvis det skulle være tlf. det er jo den
samme....

Fra : Mig

Dato : 07-02-02 12:06

Er det ikke fordi du så kan vælge det nummer, og så trykke op og ned?.
Det kan jeg på min 6210, så får jeg de sidste 5 opkaldstidspunkter på HVERT nummer?

Fra : GJ

Dato : 07-02-02 17:13

On Thu, 7 Feb 2002 12:05:31 +0100, "Mig" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote:

>Er det ikke fordi du så kan vælge det nummer, og så trykke op og ned?.
>Det kan jeg på min 6210, så får jeg de sidste 5 opkaldstidspunkter på HVERT nummer?

nej desværre ikke *s* min tlf er ikke så smart som din.. men jeg har
desværre ikke råd til en 6210....
men tak for forslget

Fra : Mig

Dato : 07-02-02 17:57

Sorry - troede det var alle nokia der var sådan

Fra : Heidi

Dato : 06-02-02 18:34

"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse news:jun26usfbbebdfuiqecbohm1evji4r1tia@4ax.com...
> [...]
> 10 eller 7 eller hvor mange det nu var da jeg havde orange.... er der
> andre der har dette problem og er der en løsning på det???

Jeg har en 3310, og det ser ud til det samme er tilfældet hos mig - jeg
har lige prøvet at ringe til min mobil 2 gange fra min fastnet, og det er kun
det ene opkald jeg kan se. Så det ser næsten ud til at det er standard,
og at der ikke er noget at gøre ved det...

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Dennis Lange

Dato : 06-02-02 19:58

"Heidi" <SLETnyhedDETTE@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ene opkald jeg kan se. Så det ser næsten ud til at det er standard,
> og at der ikke er noget at gøre ved det...

Mon ikke den kun gemmer sidste opkald fra et givent nummer. Jeg har også en
3310 og telmore og jeg har 5 indgående på listen - vel at mærke 5
_forskellige_...
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : GJ

Dato : 06-02-02 19:57

>Mon ikke den kun gemmer sidste opkald fra et givent nummer. Jeg har også en
>3310 og telmore og jeg har 5 indgående på listen - vel at mærke 5
>_forskellige_...

jo da jeg havde orange var det også kun forskellige numre den
viste..... men hvis det virker for dig må det jo være noget med min
opsætning selvom din er en 3310... æv hvor er det surt.. jeg kan ikek
se nogle steder man kan ændre det... har din gjort det hele tiden
eller har du ændret på noget i mobi???

Fra : Dennis Lange

Dato : 06-02-02 20:08

> [...]
> opsætning selvom din er en 3310... æv hvor er det surt.. jeg kan ikek
> se nogle steder man kan ændre det... har din gjort det hele tiden

Den har gjort det hele tiden....helt uden jeg har gjort noget...

Fra : GJ

Dato : 06-02-02 20:07

>Den har gjort det hele tiden....helt uden jeg har gjort noget...

Hmm det var da surt....

Eller nej det var det jo ikek for dig *lol* men det løser ikke mit
problem... men tak for hjælpen

Fra : Heidi

Dato : 06-02-02 20:40

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:a3ru9p$laj$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Mon ikke den kun gemmer sidste opkald fra et givent nummer. Jeg har også en
> 3310 og telmore og jeg har 5 indgående på listen - vel at mærke 5

Jo, du har ret Fik lige en anden til at ringe til mobilen, og nu viser den
både det, og mit eget nummer. Jeg synes dog det er lidt fjollet at den
ikke viser det samme nummer to gange - det kunne man da godt komme
ud for, at få brug for at vide, men sådan er der så meget...