tak for svaret...........jeg må tage en ordentlig snak med dem, jeg kan
nemlig ikke vente 14 dage på at den bliver repareret, og i øvrigt flytter
jeg også til den anden ende af landet på fredag så det bliver lidt bøvlet
med den reparation....kan kun håbe på det bedste
"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> wrote in message
news:lnl16ts2n8ir4r9ra3bkggp2a87o6dgrsj@news.tele.dk...
> Lars Welin skrev:
>
> >Telefon allerede i stykker efter 2 tiners brug kan jeg forlange at jeg
skal
> >have en ny, i stedet for at den skal repereres ?
>
> Nej. Sælgeren kan bestemme at han vil prøve at reparere. Kun hvis
> han ikke vil det, kan du kræve et nyt apparat. Men apparatet skal
> jo bare virke, så det er ligegyldigt hvordan sælgeren ordner det.
>
> Hvis det bliver byttet, starter der en ny et-årig periode hvor du
> kan reklamere over fejl. Husk at få bevis for byttedatoen.
>
> Hvis det bliver repareret, ændres fristen ikke hvad resten af
> apparatet angår, men på den fejl der blev ordnet, er der nu en
> fem-årig frist indenfor hvilken den skal ordnes uden at det
> koster noget. Husk også her at få bevis for hvad der blev
> repareret.
>
>
> Bertel
> --
>
http://lundhansen.dk/bertel/
> FIDUSO:
http://fiduso.dk/